vineri, 15 februarie 2013

Clace, love and I still hate Valentine's day

Hai serios, si daca as avea iubit probabil ca m-as declara un hater pentru ziua asta infect de roz :)) Si de-aia fac azi postarea :))
Poza asta ma baga in boala si vreau sa explodez in mii de artificii in forma de runa :D
Jace, Take me homeee! Il iubesc pe baiatul asta, desi nu exista :D >:D<
Si partea cu love e I love this song:
Da, edeti cum toate sunt roz pufoase si legate de iubire? Ei bine, nu ma deranjeaza, am altele de facut, cum ar fi sa-mi pazesc inima sa nu cedeze pe cand iese Printesa mecanica. Nu vreau sa mor de Cassandra Clare!
Poate fi mai cruda femeia aia? Team Will <3



Reacții:

5 comentarii:

  1. Odododo. Cat de adorabilaaa e poza! <33

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi! :X Am văzut undeva pe fb poza asta! :x One destiny... :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu știu de voi, dar eu îl sărbătoresc pe Valentine ăla . Și de aia urăsc ziua. Nu admir pe cineva care își transformă fiul în demon. Fuck you, Valentine :o3

    RăspundețiȘtergere
  4. Noile poze publicate din COB sunt aşa awesome <3 Îl avem şi pe Magnus *viaţa mea e completă acummm* şi pe Izzy şi Simon împreună <3 Dar la Jamie văd o porţiune de păr mai scurt şi când mă gândesc că ăla putea fi bretonul îmi vine să mă urc pe pereţi. Dacă avea breton, ar fi stat altfel, şi i-ar fi acoperit nasul ăla mare :o3
    Ei, bine că V-day e doar o zi în an :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sandy: Stiuu, par atat de indragostitiii <3
    @Anca: :D
    @vero: Valentine Morgenstern? :))
    @Rose:Maaaagnuuuuus <3 Si da, o zi ajunge :^ >:D<

    RăspundețiȘtergere