vineri, 22 februarie 2013

Concurs - Sange Albastru

Am ales sa dau pre concurs prima data acest volum minunat deoarece, desi inca nu l-am citit sunt convinsa ca e cel mai bun dis serie! Sper sa va inscrieti in numar cat mai mare si vreau sa le multumesc din inima (trebuie sa caut sinonime de multumire) celor de la Leda ca au avut incredere in mine si mi-au oferit sponsorizarea aceasta!
So, Thank you, LEDA :*


Durata: 23 februarie - 13 martie

Succes! :* Va pup >:D<


a Rafflecopter giveaway
Reacții:

25 de comentarii:

  1. ododo ce frumos arata , chiar acum citesc seria asta , le am pe restul ar fi perfect daca as castiga continuarea:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes tuturor participantilor. Daca doriti sa promovam acest concurs pe siteul nostru va rugam adaugati-l in sectiunea Promovare Concurs si daca doriti adaugati linkul in articol. Toate cele bune, echipa eConcursuri.com

    RăspundețiȘtergere
  3. succes tuturor.nu am un personaj favorit pentru ca nu am seria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot spune ca am un personaj favorit, pentru ca inca nu am citit seria, dar am o parte dintre volume si urmeaza sa le citesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am citit inca seria, dar daca voi castiga volum acesta,sigur voi face rost si de primele 3 .

    RăspundețiȘtergere
  6. bun , personajul meu preferat este Schuyler (Sky) desi seria este scrisa din perspectiva a 3 personaje , Sky mi se pare cea mai naturala, cea mai interesanta fiind o metisa. Imi place si felul in care ea nu renunta la propriile convingeri

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am citit inca seria ....as vrea sa spun mai multe despre personajul meu favorit dar nu pot fiindca nu am apucat sa le citesc :))

    RăspundețiȘtergere
  8. evident Sky imi place, este curajoasa, hotarata,desi a avut o viata singuratica alaturi de bunica ei, si este si metisa, deci mai putin importanta pentru cei din scoala ei

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am citit cartile, insa mi-as dori mult sa fac rost de ele cumva sa le citesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte multe de Schuyler deoarece e personajul principal,nu? :D Am asistat la o dezvoltare si o maturizare a ei in primele 3 volume ale seriei si imi place mult caracterul ei.De asemenea, din randul baietilor il aleg pe Jack Force. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu pot sa aleg doar un personaj, dar printre cele preferate se afla si Schuyler.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am citit seria, dar mi-ar placea s-o fac! Daca Irinus zice ca ii faina, inseamna ca asa-i! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Personajul meu preferat este Schuyler, deoarece mereu este cu capul pe umeri, gandeste la rece si nu ezita niciodata sa sara in apararea oricui, chiar daca este si propriul ei dusman.

    RăspundețiȘtergere
  14. nu am citit inca seria dar miar placea sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  15. La o asa serie, nu se poate alege un personaj preferat, desi se poate incerca, dar nu va reusi.
    Printre personakele preferate se afla clar Schuyler si Jack. Sky pentru ca este tot timpul gata de orice pentru asi apara prietenii si pe Jack.

    RăspundețiȘtergere
  16. Personajul meu preferat este Schuyler pentru ca este curajoasa,nu ii pasa de ce cred altii despre ea si mereu ii ajuta pe ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu siguranta Schuyler deoarece are curajul sa fie diferita. :d

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am citit seria, deci nu am un personaj preferat.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu am citit inca nimic din aceasta serie si as fi incatata sa pot avea aceasta ocazie.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sky deoarece ea mi s-a parut sa se evidentiaza cel mai mult dintre toate personajele.

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place Allegra Van Alen - pentru frumusetea ei, imi place cum este descrisa.
    Bliss - imi place stilul ei, caracterul si imi place ca este pasionata de moda.
    Jack Force - imi place partea lui mai rea de Inger al distrugerii, il face sa para mai misterios.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cu siguranta Sky. Este curajoasa si nu ii pasa de parerile altora. Are un suflet mare, fiind mereu gata sa sara in ajutorul celorlalti

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu am citit nimic din serie(inca), asa ca nu pot avea un personaj preferat.

    RăspundețiȘtergere