luni, 25 februarie 2013

Cronicile Casterilor: A 16-a Luna - Recenzie film

Personaj principal: Ethan Wate
Personaj feminin principal: Lena Duchannes
Carte: A 16 a luna
Autor: Kami Garcia si Margaret Stohl
Editura: Rao
Titlu original: Beautiful Creatures
Nota: 5/5

Da, ati vazut bine! I-am dat filmului 5 stelute, caramele, iepurasi dansatori, ce vreti voi :) Mda,cartea nu e prea stralucita, nu stiu daca s-a pierdut la traducere sau e asa din "fabricatie" insa nu m-a prea prins. Sigur, are parti ok si parti mai putin ok, vagi care nu prea au sens pentru mine.. dar filmul..... Wow! Just wow!
Atmosfera aceea de orasel mic, cu personajele acelea pline de secrete si goticul ala al Gatlinului m-au prins din prima. Ar mai fi de mentionat cadrele minunate si imaginile superbe surprinse in acest film. 
Mi-a placut la nebunie Ethan! In carte mi-a placut destul de mult insa in film e absolut genial! Cu replicile haioase, felul in care cand asteapta ceva fluiera sau canta tot felul de tampenii e atat de adorabil!
Lena! In carte nu pot sa zic ca mi-a placut de ea. "Vai, tu nu ai intelege, Ethan! Eu sunt buha cea rea din vest, lasa-ma in pace sa-mi plang de mila!" Poate exagerez, insa in carte Lena imi era antipatica. In film nu mi-a parut ceva frumusete actrita aceea, insa felul in care juca, modul in care isi deschidea sufletul si expresiile faciale, imbracamintea, totul m-a facut sa o iubesc si mai mult decat pe fata din carte! Choar sa o ador!
Au omis ceva personaje si intamplari, insa mi se pare ca au facut-o atat de ingenios incat nu au dezamagit fanii si ne-au facut pe noi, cei novic in lumea casterilor sa stam cu mainile la gura. Sfarsitul mi-=a zdrobit inimioara si daca nu erau atat de putine persoane (de ce?!?!?! filmul e must-see!) as fi strigat probabil: Lena, esti o idioata! Ethan te iubeste! si cred ca tot s-ar fi auzit pana la Craiova :))
Va las mai jos cateva filmulete din film si va urez vizionare placuta ca trebuie neaparat sa va dati banutii pe capodopera asta :P


Reacții:

6 comentarii:

  1. Saluuut! Te invit la un concurs...primul meu concurs [in parteneriat cu blogul Stuff for Soul]! Sper macar sa`ti 'arunci un ochi' sa vezi despre ce e vorba:D
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă ai fi strigat probabil că te-aş fi auzit şi aş fi strigat şi eu înapoi, ştii, ca în junglă :)) Păi am putea încerca şi varianta asta, dacă tot am rămas fără mesaje :))
    Dacă nu îl găsesc pe net, încerc să o conving pe Theea să mergem la cinema, deşi ştiu că atâta timp cât o să stăm una lângă alta nu o să putem fi atente deloc :))
    Nu ştiu de ce, eu mi-l imaginam pe Ethan cu breton :3
    Bravo pentru recenzie, Irinuşule :* *e a doua oară când scriu comentariul :))*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce ti-am vazut recenzia , am fugit la cinema si l-am vazut echiar WoW mi-a placut la nebunie. Frumoasa receniza!!:* Si da Ethan e atat de simpatic si de haios :)

    RăspundețiȘtergere
  4. http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/recenzie-film-1-beautiful-creatures.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, ma bucur ca ti-a placut! Ma simt asa inspiratoare :)) Ma bucur ca ai fost la film. La premiera in Cluj a fost asa putina lume. Filmul merita o sala plina :D Abia astept sa-ti citesc recenzia

    RăspundețiȘtergere
  6. Da sa sti ca nici in Timisoara nu a fost plina , ce plina nici macar jumatate cred ca erau 10 oameni :(

    Chiar merita mai mult.... Sa imi spui cum ti s-a parut recenzia :D

    RăspundețiȘtergere