luni, 11 februarie 2013

Scoala s-a terminat... pe veci! (Maximum Ride #2) de James Patterson

Personaj principal: Maximum Ride
Nr. pagini: 443
Editura: Leda
Nota: 4/5
Personaj preferat: Nudge

Am dat nota 5/5 primului volum si bineinteles ca James Patterson nu s-a putut abtine sa imi strice mie parerea despre el. Nooo, el a trebuit sa se plieze dupa tiparul YA si sa scrie un volum 2 blestemat. Bine si-asa!
Maximum Ride 2 nu a fost o dezamagire totala, nicidecum. A avut parti amuzante, a avut multa actiune si am aflat noi chestii despre personaje pe care le ador sau nu prea. In acest volum pot spune ca m-am cam atasat de Nudge si nu m-am simtit atat de atasata de eroina principala. Max se schimba mult si nu imi place ca este prea incordata tot timpul, iar asta m-a facut sa nu o mai admir asa de mult. Nu imi place ca se crede liderul si tot spune ca "O sa am o discutie cu Angel"... sincer, Max, ai o casa, ai siguranta relativa si tot amani asta? Ma cam dezamagesti.
Fang e... Fang, his usual self. E mai vorbaret in volumul acesta si la sfarsit a avut un moment adorabil cu Max care mi-a schimbat nitel parerea despre ei doi. Angel e din ce in ce mai sinistra. Ma atasasem de ea din prima carte pana la faza in care constrange o femeie sa ii cumpere un ursulet de plus de 49 de dolari :} Mda, si in cartea asta, Angel are cateva ocazii in care isi exercita "talentele" si nicicum Max nu poate sa-si faca timp sa-i spuna: angel, nu e bine sa te joci cu mintea presedintelui.
Iggy si Gasman sunt cei mai amuzanti, mentin bunavoia grupului si cred ca Iggy e un dulce :) Cred ca imi place de el mai mult decat de Fang :) Iggy e genul sarcastic, desi e orb.
Si in final Nudge s-a descurcat grozav. E exact cum eram eu cand eram mica, nu se opreste din vorbit. Suntem 2 mori stricate :) Si imi place de ea ca e intotdeauna optimista .
Overall, cartea a fost buna, insa era loc si de mai bine. Merita sa o cumparati, insa sa nu aveti asteptari atat de mari ca sa nu cumva sa fiti dezamagiti.

Citat:
Iggy: Pot sa intru?
Max: Sunt intr-un prosop...
Iggy: Sunt orb!
Reacții:

3 comentarii:

  1. Mhi, ma bati daca spun ca mie mi-a placut mai mult decat primul volum?:)) Nu stiu, am fost la sentiment cu Max si normal ca si-a pierdut avantul de lider cand toti ascultau de Anne. Si ooooh, ti-am spus cat o urasc pe roscata aia? Cum naiba o fi chemand-o, aia de la scoala. Sau pe directorul ala dement.

    RăspundețiȘtergere
  2. *ma materializez din umbra*
    Um, cum sa-ti spun, seria cu Max Ride are vreo 8 volume deja scrise si scoase pe piata in America :)) Si aw, Fang, cum a putut sa se lase vrajit de scarba roscata de la scoala? :< Iggy e amuzant, dar niciodata nu mi-l pot imagina roscatel. Nu se stie de ce.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vero: Eh, stii cum e, fiecare cu parerea lui.
    @Chestiuţă Reddfox: Hm, stiu si eu ca seria are 8 volume, mersi! Si dupa cum i-am zis si lui Vero, e fiecare cu parerea lui/ei.

    RăspundețiȘtergere