vineri, 8 februarie 2013

Vineri seara!

Iei, e vineri si maine am olimpiada... Iei. ie... :| Mda, stiu ca eu m-am bagat singura in asta... daaar...
Ma rog, weekendul viitor am planuri sa recuperez :D Joi de ziua aia ma duc la Beautiful Creatures, vineri am mate si dupa aceea ma vedeti chiuind in cinema cu popcorn la "Warm Bodies" si salivand la zombalaul ala superb de Nicholas Hoult :) dupa care ma gasiti lipita de usile Casei de Cultura a Studentilor la concertul LaLa Band care se intampla sa fie de ziua lui Vlad care e preferatul meu (o da, sac sac saac, Bucuresti, mori de ciuda :))
Si sunt in moemntul IM/Di fangirl obsessing moiod :))
Asta era explicatia pentru aceasta poza adorabila pe care am gasit-o pe facebookul lui Rose, ma rog, Addicted to books :X
Am o obsesie cu Taylor Swift de care banuiesc ca stie toata lumea? Nu, ei, acum stiti! Ultimul ei album, RED are cele mai bune si cele mai deplasate piese pe care le-a compus ea vreodata. We are never ever getting back together, I Knew You Were Trouble si 22 sunt parte din seria cantecelor mai pop si mai ne-swift. All Too Well, I Almost Do si Begin Again sunt country 25/24 si geniale! Am aflat ca vom avea videoclipuri pentru piesele "22" si "All Too Well" ceea ce ma bucura enorm pentru ca cele 2 sunt preferatele mele de pe album, alaturi de... tot albumul?! Oricum, mie imi plac toate melodiile lui Taylor. Are un stil aparte de a scrie sentimentele cu asa o onestitate ca te dezarmeaza si ramai trasnit cand iti dai seama ca ai simtit si tu exact acelasi lucru. 
Am terminat volumul 2 din Maximum Ride si a fost... oau! Si o sa vin cu o recenzie maine poimaine si cu 2 concursuri :)
Va las cu Treacherous si va spun noapte buna!
Apropo, Rose, sa stii ca mananc Oreo :*



Reacții:

7 comentarii:

  1. Yaiiii, ce binee că mai e încă cineva cu obsesia asta nesănătoasă de Talylor Swift :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes la olimpiadă. Prima parte a discursului mi se potrivește perfect. Deci NU ÎMI VINE SĂ CRED că și tu ești obsedată de minunăția de Nicholas Hoult <3 Adică e așaaa un zombie scump. :o3 Cred că o să-mi curgă balele în cutia de popcorn. :)) Mai ales când o să fie faze mai sentimentale. Sau aia cu "He becomes human..." Ouh, o să-mi înmoaie inima de tooot <3 Mda, și eu sunt IM/ID fangirl obsessing mood. Știi cum e să stai până la 1 noaptea să cauți poze cu adorabiliciune de Will și apoi să te trezești la 6? Eh, ce face William din mine... :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. adorabiliciunea* de Will. Sorry. Mi-e somn. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Olimpiiaaaadeee! o.O Succes!
    Între timp, mă bucur că am aici o mică obsedată de TS! Adică, albumul RED e asdfghjkl! Mai ales că roșu este culoarea mea preferată... e ca un big cadou de la Taylor pentru mine! :P
    BTW, Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Simt că îmi creşte inimioara când văd poze de pe facebookul meu :)) O să îţi las la sfârşit nişte linkuri cu paginile de pe care le iau, sunt prea iubibile <3
    Să ne zici şi nouă ce ai făcut la olimpiadă :* :*
    Parcă Warm Bodies a apărut pe 1, sper să-l găsesc pe net subtitrat, vreau să-mi păstrez bănuţii pentru Easy :o3
    Ai văzut că a apărut Milka (,) cu Oreo? :x Ştiu că erau două feluri noi de Mila, una cu bomboane cip şi altele cu oreo, iar eu, ca ameţita, mi-am luat cu bomboane cip. Dar au fost bune :))
    Aşaa, paginile <3

    http://www.facebook.com/jacewaylandisourlove?fref=ts
    http://www.facebook.com/pages/Jace-Sexy-Beast-Wayland/271072186294160?ref=ts&fref=ts
    http://www.facebook.com/pages/Shadowhunters-always-looked-better-in-black/394471097307906
    http://www.facebook.com/TheMortalInstrumentsFanTalk?ref=ts&fref=ts

    RăspundețiȘtergere
  6. @Vero: Dar, Vero draga, tu stiai asta :)
    @Alexsandra C: Sa mai si dormi Alexandra, ca am o prietena care a citit toata noaptea "Chimie perfecta" si a adormit fara sa se mai duca la olimpiada la istorie... din vina mea :))
    Anca: si tu?! Ahaaa, de ceva vreme numai chestii rosii imi cumpar :) Am decis ca de ziua mea o sa ma imbrac in rosu :) ce face Taylor din mine =))
    @Rose: Pai daca rad jumatate de ora cand vad pozele tale? :)) ce-oi face, Rozo? :o3 Si da, am auzit de combinatia letala :)), mersi de pagini matisor :*

    RăspundețiȘtergere
  7. And btw, Rose, nu, Warm Bodies la noi apare numai in 15 :(

    RăspundețiȘtergere