joi, 14 martie 2013

Castigator Sange Albastru 4 :)

Si a sosit timpul sa vad multe mutrisoare dezamagite care zic: la naiba, iara n-am castigat :( Chilau etelor, azi incepe alt concurs... dar pana atunci am de auntat o fata norocoasa ca a castigat....Asta nu inainte sa multumesc grupului Leda pentru ca mi-au dat ocazia sa pot organiza concursul acesta si urmatoarele :D
drums please:

a Rafflecopter giveaway
O rog pe fana in delir sa imi trimita datele la adresa bilcirina@yahoo.com si va urez sa va simtit de 22 de ani :D

Reacții:

10 comentarii:

  1. Felicitări câştigătoarei!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Feeeelicităăăări:* Și vezi că iar citatul ăla al lunii e vechi de 3 luni cred:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări! Într-un fel mă bucur că nu am câştigat eu, trebuia să-mi cumpăr tot restul seriei :))
    Şiii Iri, nu-ţi mai găsesc postările BOTC, am nevoie de ceva. Lu Luu s-a înscris pentru Damon şi nu-i mai găsesc contul, ca să o anunţ :-? Nu ziceai că Ale trebuia să facă postarea pentru Zach? Mă rog, o fac eu, dacă e nevoie :)) Sunt aşa agitată, nu ştiu de ce :))
    Big big big huuug from me :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu caut cartea asta daca o are de dat cineva poate sa ma anunte :o3

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose: Te rog fa-o tu ca noi suntem cu testele ib fiecare zi... Te ajut sa le cauti if you wanna. Iti dau un linkushor pe facebook

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari castigatoarei
    Ai o leapsa de la mine: :D
    http://my-passion-for-bo0ks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Okay :3 Poti sa o anunti tu pe Lu Luu sa posteze despre Damon, te rog? Eu tot nu o gasesc :))

    RăspundețiȘtergere