duminică, 17 martie 2013

Leapsaa


Reguli:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (aici o sa fie mai greu :)))
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

"Blofuri pe care le admiti"? I feel all warm and fuzzy! Mersi mult, Andreeea. Asa, acum sa va zic 11 lucruri despre mine. Uite 30.


1.Ce carti preferati? In engleza sau romana?
Pai avand in vedere ca la traducere se pierd multe o sa spun engleza. Nu am nicio problema in a intelege cartea. Imi place sa citesc si in romana, caci asa am cartile in forma fizica, nu doar PDF-urile.

2. Care este serialul vostru preferat?
Pretty Little Liars Pretty Little Liars Pretty Little Liars..... :D As fi zis Pariu cu viata da cu atata Anca&Vlad mai bine ma impusc.

3. Ce alta pasiune aveti, inafara de citit?
Muzica... scriu versuri, dar nu cant. Sunt oficial textierul unei prietene si ma simt warm and fuzzy and fluffy :3 Si mai sunt pozele.

4. Ce parere ai despre autorii romani?

5. Ai vreun animal?
Ea este fiARA mea >:D< SI mai am o pufoshenie de hamster pitic rusesc pe nume Ron cu care nu am poza :)


6. Unde v-ati petrece o vacanta de vis?
Acasa la Evan Peters... Rose, m-ai distrus :)) Noo, in Delta DUnarii.... - cocalarii si fraierii.

7. Ce carte va doriti cel mai mult sa aveti?
PRINTESA MECANICA!!!!!!!!!!!!!!!!! Mai sunt 2 zile :3

8. Melodia favorita?
Warrior, e un cantec inspirat de seria Instrumente mortale si il puteti asculta aici: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mmQuVPqLPgU

9. Credeti in fantome? :))
Atata timp cat nu ma bantuie si nu-mi mananca prajiturile pot sa existe linistite :D

10. Ce materie urati cel mai mult?
Franceza. Din toata inima. E cea mai infecta materie ever :|

11. Daca ati putea, ce ati schimba la scoala voastra?
As face o vacanta bianuala de 6 luni... si as concedia-o pe prfoa de franceza :)

  1. Ce inseamna pentru voi muzica?
  2. Cantaret/cantareata preferata? Sau trupa?
  3. Un personaj secundar pe care il admirati este...?
  4. Ce parere aveti despre felul in care filmele au influentat parerile oamenilor in cazul sagai Amurg?
  5. Mai aveti loc in biblioteca? (a mea da pe-afara. I need new shelves)
  6. Care este animalul vostru preferat si de ce?
  7. Va place mai mult romana sau matemaica?
  8. Cum va vedeti peste 10 ani? (Traind cu o pisica pe nume Tessa si cu mulktele mele carti. Si cu iubitul meu britanic pe nume William. Intotdeauna William :))
  9. Ce parere aveti despre muzica romaneasca din zilele de azi? (apa apa apa.... :))
  10. Pe cine vreti sa vedeti neaparat in concert?
  11. Ce carte ateptati cu sufletul la gura?


Acum am de nominalizat... Ahem, pai: SayukiVeroAleAdrysi Rose... doar atat am... sunt cam jalnica :)) Pai nu prea am avut vreme sa netuiesc in ultima vreme.
Ma rog, sper sa postez mai des. Marti sau miercuri pun recenzia de la Obsidian si apoi dau startul concursurilor pentru restul cartilor. Va pup si always smile ca in 20 aprilie ma duc iarasi la LaLa Band >:)

Reacții:

6 comentarii:

  1. Inteligente răspunsuri....iar la punctul 4, faţa aia e genială.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult :D Pai nah, singura carte care mi-a placut si e scrisa de un roman e Romanul adolescentului Miop si nici aceea nu e prea grozava... ar fi Exuvii dar e grea si nu am terminat-o :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer? Totalmente de acord cu tine în cazul 4. Am citit Ultima Vrăjitoare din Transilvania - scrisă de o româncă, Anna Vary (nume ciudat, dar e româncă, sunt sigură) și îmi venea s-o arunc în pereți. Femeieee, îți bați joc de litere x.x
    Iar te duci mă la Lala Band?:)) M-ai zăpăăăăcit:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Autorii romani...hmm...poate te-ai pripit. Depinde de gen in ceea ce ii priveste pe autorii romani. :) Spun si eu nu in cazul celor care incearca sa copieze literatura din Occident, dar merita si ei o sansa. :) si de la mine ai o leapsa. http://buburuzabia.blogspot.ro/2013/03/blogul-blogurilor-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai si de la mine una :) :*
    http://justmejustforever.wordpress.com/2013/03/09/capitol-liebster/

    RăspundețiȘtergere
  6. nominalizare :*:*

    http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/am-primit-o-leapsa-de-la-alexandra-mult.html

    RăspundețiȘtergere