joi, 28 martie 2013

Obsidian (Lux 1) de Jennifer L. Armentrout

Personaj principal: Katy Swartz
Personaj masculin principal: Daemon Black
Nr. pagini: 361
Editura: Entangled Teen
Nota: 5/5
Personaj preferat: Katy... okok, Daemon!

Cartea aceasta mi-a fpst recomandate de Ale in felul urmator: TREBUIENEAPARATSACITESTICARTEAASTA! Si eu ca un copil cuminte am zis: E ceva nebunie de-a ei. Nu poate fii chiar atat de buna :))
Boy was I wrong :)) In primul rand, protagonista e bloggerita. Cat de tare e asta?! In al doilea rand, am uitat de protagonista cand Daemon a aparut shirtless in fata ei si apoi am admirat-o ca i-a zis cateva pentru ca era un douchebag de exceptie.
Katy se muta cu mama sa pentru un nou incepu. Dupa moartea tatalui ei, viata lor nu a mai fost la fel. Ele spera sa gaseasca un nou inceput in acest mic oras pe care l-au ales.
Katy, cu pasiunea ei pentru gradinarit, cere indicatii vecililor ei -> Daemon si geamana lui super-draguta Dee.
Pai, nu tocmai. Da peste un Daemin semi-imbracat si tafnos, apoi, la magazin, da peste o Dee super extaziata. Desi fratele ei s-a purtat ca un dobitoc, Katy ajunge sa fie cea mai buna prietena a gemenei extaziate si de aici incepe toata nebunia. Unde e Dee e si Daemon. Unde e Daemon, sunt probleme.
Mi-a placut ca de prima oara cand il vede, Katy gandeste: I knew he was trouble when he walked in. La care eu cantand: So shame on me now :)) Mda, asta e! Katy, desi e o mundana :)) obisnuita, se tine tare si este foarte puternica. Este o eroina surprinzatoare si chiar imi place de ea.
Un lucru mi s-a parut ciudat: cum ea si Dee parca au devenit prietene pe viata dintr-o data. Pare putin grabit.
Sa vorbim deci despre geamanul malefic.... >:) Daemon este nesimtit, face aluzii evidente si odata ce isi baga ceva in minte e greu sa te pui cu el. E greu sa te pui cu el de obicei. Mica lui prietena/ex-girlfriend e o javra si se poarta groaznic cu Katy... si desi Daemon nu poate sa nege atractia pe care o simte catre Kat, nu face absolut nimic sa o impiedice pe javra de Ash sa isi bata joc de K.... Are si un motiv... dar va las sa aflati.
Mi-a placut mult scena cand, in sala de mese, Ash si Daemon o hasaiesc, o trimit pe Katy sa plimbe ursurl, dupa ce Dee a rugat-o sa stea cu ei. Ash si Daemon ii spun niste lucruri foarte urate. In timp ce citeam, eram asa nervoasa. Ma gandeam ca daca as fi Katy, as lua cel mai aporpiat pahar cu apa si le-as arunca-o direct in cap. Si ghiciti ce? E mai bine de atat. Katy isi ia tava si o intoarce cu fundul in sus deasupra capetelor lor... O da!
Si acum ma intrebati ce e Daemon? Ce sunt el, Dee, Ash si ceilalti? Va spun doar atat, ei isi spun: Luxeni. Luxenii au dusmani de moarte: Arumii. SI ghiciti ce, din cauza unui accident stupid, Katy e ca un far care ii conduce pe Arum la Dee si Daemon... 
Iep, o carte plina de actiune, romance si nervi si furtuni! Va recomand sa o cititi cand apare si in Romania!

Citate:

“Beautiful face. Beautiful body. Horrible attitude. It was the holy trinity of hot boys.” 

“Why are you such an ass?" The words came out before I could think twice.
"Everyone has to excel at something, right?"
"Well, you're doing a great job.” 


“You look like you got more of a bath than the car. I never
thought washing a car would be so hard, but after watching you for the last fifteen minutes, I’m convinced it should be an Olympic sport.”


“The day my internet was hooked up was better than having a hot guy check out my butt and ask for my phone number.” 

“My palms itched to have a close encounter of the bitch-slap kind with his face.”
Reacții:

4 comentarii:

  1. Luxeni... uau! =))
    Cum, protagonista este bloggeriță? Da, asta e ceva! Mă bucur că am citit recenzia asta! Acum chestiuța asta a urcat în fruntea wish-listului meu! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. What, what, bloggerită?!:)) Oh, Damn It:)) Wishlist, păzea că viiiiiin ^.^

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca: >:) Merita, believe me :3
    @Vero: hihi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreaaaau şi eeuuu !!!
    Pare super-mega-interesantă!Protagonista e bloggeriţă,hihi!Oooh,şi cât îmi plac tipii duri şi ironici :))
    Foarte drăguţă recenzia :D Ai reuşit să-mi captezi atenţia întru totul :D

    RăspundețiȘtergere