joi, 21 martie 2013

Overwelmed

Hei, oameni de pe net! Daca va intrebati frenetic de ce DOamne nu mai scriu nimic si nici nu va raspund la comentarii, va raspund in 2 cuvinte: Printesa mecanica. A fost lansata in 19 si azi dimineata am terminat-o de devorat si acum, oricat de mult as vrea sa scriu o recenzie sunt prea proaspete toae informatiile si imi trebuie putin timp sa ma gandesc, plus ca ar fi mult mai bine sa o recenzez dupa ce Leda o publica sa nu fie toate comentariile: CU CINE RAMANE TESSA? Asa ca va rog din inima sa nu ma injurati in gand si sa aveti putina rabdare cu mine. Un lucru va spun, totusi: A fost absolut superba si as fi mandra sa imi dau banii pe cartea asta. Ar fi o onoare pentru mine sa dau 50 de lei ca sa cumpar cartea in romana, asa ca va spun ca orice dubii ati avea in legatura cu faptul ca va strica seria sa o cumparati. Sunt mandra sa o numesc pe Cassie scriitoarea mea preferata si sa numesc seria Dispozitive infernale cea mai frumoasa serie citita de mine vreodata. By the Angel, guys, I will always be a shadowhunter :o3
Reacții:

2 comentarii:

  1. Aw, la naiba, trebuie sa ma aaaaapuc si eu x.x Doar zi-mi daca am sa fiu multumita cu cine ramane Tessa sau nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, aia a fost prima întrebare pe care ţi-am pus-o eu :)) E în natura mea de om păcătos, asta e :))
    Eu n-am mai terminat o carte în două zile de luni bune.

    RăspundețiȘtergere