duminică, 17 martie 2013

Tacere (Ingerul noptii 3) de Becca Fitzpatrick

Personaj principal: Nora Grey
Personaj masculin principal: Patch (Jev?!)
Nr. pagini: 335
Editura: Litera
Nota: 4,5/5
Personaj preferat: No need to say... Patch

Asa, am auzit destule chestii negative despre Tacere insa cand primele 2 volume au fost asa bune si eu am inceput sa o simpatizez pe autoare nu am prea luat in considerare recenziile. Si bine am facut.
Volumul asta este ceva total exploziv! De obicei lucrurile devin plictisitoare odata ce personajele sunt impreuna si totul e monoton si iti vine sa iti dai cu o caramida in cap. Pai, in Tacere m-am indragostit inca o data de Patch si mi-am amintit de ce iubesc seria cu atata ardoare.
Nora nu isi aminteste nimic. Din momentul in care l-a cunoscut pe Patch si pana in clipa in care se trezeste noaptea in cimitir. Nu isi poate explica in ce fel a uitat cinci luni din viata si nici cum a putut sa "scape" de rapitorii ei. Toate secretele despre nefilimi si ingeri cazuti ii sunt straine asta pana intr-o noapte cand intr-un acces de furie provocat de faptul ca mama sa e iubita lui Hank Millar, Nora se aventureaza intr-o situatie periculoasa si este salvata de un tanar chipes... sexy (ding ding!) pe nume Jev (bip bip biiiiiiiip!) Asa ca din dorinta fetei de a afla mai multe despre aceasta lume intunecata si de a fi cu jev, o serie de intamplari o aduc pe Nora din ce in ce mai aproape de adevar... insa nu era chiar pregatita pentru tot.
Mi-a placut extrem de mult felul in care Nora si Jev/Patch se cunosc si ea se indragosteste din nou de el. Erau mici citate pe care le auzisem in primul volum repetate aici si inima mea facea chestiute ciudate si happy cand isi dadea seama cat de neschimbat era Patch.... Vai, iubesc cu toata inima atmosfera intunecata si sinistra dar totusi electrizanta pe care o construieste Becca. E ca o panza de umbre tesuta in jurul personajelor. E absolut fantastic! 
Cei care au indoieli in privinta cartii.... Cumpar-o! (in vocea lui Mo cand zice: Apasaaa-l!)
Reacții:

4 comentarii:

  1. Cum se face că și eu am aceeași părere și tocmai azi am pus și eu recenzia?:)) Am terminat cartea aseara la 12 jumate și tot am sesizat că Patch a rămas Patch din toate punctele de vedere șiiii încă mai țin minte citatul cu dușul din prima și a treia carte:)) ”Știi tu, săpun, apă caldă... Goală. Cunosc procedura”:)) Ce pot să spun? Serie incredibiiiiilă:o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă recenzie....cred că imediat ce o văd într-o librărie, iau cartea asta şi o s-o devorez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai ti-am vazut recenzia, Vero :))
    @Amelie Glass: First, iti ador usernameul >:) Haha, eu fac tumbe cand vad ceva legat de Michael :3 Si second, mersiii >:D< Sper sa iti placa, e bestiala :D

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar acum am terminat de citit cartea si m-am gandit sa ii fac recenzia , ..ma bucur ca nu sunt doar recenzii negative pt. ca seria este una foarte buna o ador pe Becca si cartea este foarte buna desi din pacate nu ma incantat foarte tare faza cu amnezia ....frumoasa recenzia :*

    RăspundețiȘtergere