luni, 8 aprilie 2013

Concurs fulger #2

Ok, vad ca va plac astea :)) Haideti sa mai facem unul :D De data asta, premiul este "Doua adevaruri si o minciuna" de Sara Shepard! De data asta o sa va dau citatul odata cu startul! Suna bine pentru voi?
Si le multumesc iarasi celor de lka Leda pentru ca sunt Osam cu "o" mare :)


Update: Start concurs!

Citat: Daca voi avea nevoie de un motiv de acum incolo, Dru, tu vei fi acela.


UPDATE: Geanina, nu ai scris chiar tot raspunsul, imi pare rau :( Sandy, felicitari! Sper sa te bucuri de carte! Datele tale de contact la adresa bilcirina@yahoo.com

Scuze, Sandy! Chiar nu vreau sa te dezamagesc, insa acuma mi-am dat seama. Citatul este din Tradari. Awaked a fost prima cu raspunsul corect si complet! Scuze pentru neintelegere.


Asta a fost dragilor! E prima data asa ca nu a iesit chiar atat de super! Mai incercam odata, altcandva! Cand se mai aduna carticele. Noapte faina sa aveti :D
Reacții:

21 de comentarii:

  1. Suna super bine! Sper ca de data asta startul sa fie mai repede :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Christophe Reynard, Gelozie, Lili St Crow

    RăspundețiȘtergere
  3. Tradari de Lili St. Crow personaj Christophe

    RăspundețiȘtergere
  4. Ieeeei! Multumesc mult! Chiar imi doream cartea pentru ca am citit primele doua volume, mai ales ca maine e ziua mea :D
    Imediat trimit datele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci citatul este din Gelozie sau Tradari?

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu :)) m-am grabit si am uitat , asta este ..La multi ani Sandy . Felicitari!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Rose ii dau cartea la Sandy, avand in vedere ca este ziua ei + ca a citit primele 2 volume :)

    RăspundețiȘtergere
  8. A, nu-i nimic. :) Chiar acum scriam mailul, bine ca am dat refresh la pagina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Awaked, mersi, dar tu ai castigat si e meritul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti sigura? Meritul meu va fi c-am costisitor:)) pentru ca eu n-am citit primele doua carti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sandy daca vrei stiu pe cineva care a castigato si o da la schimb :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu :)), cine stie poate ai noroc si castigi si primele doua volume la un concurs. Decizi tu daca vrei sau nu sa o pastrezi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-o voi da tie, asa mi se pare mie corect la ora aceasta:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma, mi se inmoaie inima la cat de dragute sunteti! Asa penibil ma simt cand fac confuzii de-astea x.x sper sa fie ok totul. Eu a trebuit sa inchid calculatorul si sunt pe mobil asa ca va pup si va las pe voi sa decideti, ok >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma, mi se inmoaie inima la cat de dragute sunteti! Asa penibil ma simt cand fac confuzii de-astea x.x sper sa fie ok totul. Eu a trebuit sa inchid calculatorul si sunt pe mobil asa ca va pup si va las pe voi sa decideti, ok >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. Ok, multumesc mult Awaked >:D< o sa-i trimit maine datele lui Rose.

    RăspundețiȘtergere