duminică, 7 aprilie 2013

Leapsa promisa... lepsele ?!

Buna dragilor! Imi pare rau ca nu am mai postat atat de des, mai ales ca maine intram oficial in vacanta binecuvantata de primavara. Am sa ma revansez punand raspunsurile mult asteptate la lepsele ?!  si mda! Un shout out catre Parabatai-ul meu bursuc de la craiova care acum e la Oraea si asteapta sa primeasca rezultatele la olimpiada! Succes Roseee >:D<
Asa, sa incep: 
Reguli:
1. Trebuie sa pui poza de mai sus pe blogul tau.
2. Trebuie sa raspunzi sincer la intrebarile puse de mine :D
3. Dupa ce ai completat aceasta leapsa trebuie sa faci si tu una noua pentru cei la care vrei - blogurile nominalizate de tine la blog of the year - leapsa trebuie sa contina 7 intrebari.
4, leapsa trebuie sa o dai mai departe la minim 5 bloggeri.

Intrebari:
1. Care este cea mai placuta amintire a ta din copilarie?
2. Dar cea mai neplacuta?
3. Ai avut vreodata impresia ca prenumele tau nu te reprezinta? Argumenteaza.
4. Ce nume al unui personaj literar ti se pare frumos, chiar daca este negativ?
5. Care e melodia ta de suflet?
6. Daca ai avea sansa sa te intalnesti cu vreunul dintre stramosii tai ce i-ai transmite?
7. Cum vezi tu lumea in care copii si nepotii tai vor avea varsta pe care o ai tu acum?

Raspunsurile mele: 

1. Uhm, paii cred ca dupamiezile in care ma cuibaream cu buni si ea imi citea din Heidi erau cele mai frumoase.
2. Cea mai neplacuta? Cand mi-am dat seama ca e greu sa ai prieteni adevarati. Ca desi sa am un prieten adevarat era cel mai important lucru pentru mine... nu il aveam.
3. Nu. Sunt ciudata si impaciuitoare, imi place ca toata lumea sa fie fericita si am senzatia ca e de datoria mea sa ii fac pe toti sa fie fericiti. Imi place sa ascult si sa ajut si imi place numele meu.
4. Neatiiiiiv...... hmm, Amelie nu e tocmai neativa, ar nici nu e prea buna cu protagonistii seriei Vampirii din Morganville. Ar mai fi Sebastian aka Jonathan Christopher bad boy-ul din Im. Da, ala e. Nenea care o sa dea foc la lume >:)
5. Teardrops on My Guitar. E atat de adevarata si rezuma exact ceea ce la un moment dat toate fetele vor smti. Si m-a ajutat sa uit si sa trec mai departe.
6. Ai facut o treaba buna, tataie :))
7. Preer sa cred ca lumea copiilor mei nu va fi asa de diferita de a mea. Si daca va fi voi face tot posibilul sa ii invat ceea ce are viata de oferit si sa le ofer ce am primit si am pretuit eu.

Asa, eu intreb pe Adry, Rose, Patty cand o avea timp, Vero si Sayuki urmatoarele:

1. Daca ati putea schimba coperta unei carti, care ar fi aceasta?
2. Daca ati putea orpi moartea unui personaj pe cine ati alege.
3. Ce folositi ca sa ascultati muzica?
4. care este culoarea ochilor baiatului de care va place?
5. Laptop sau PC?
6. Ce fel de animale vi se par cele mai destepte?
7. Numarul norocos?

Asa, alta lepsuca: 


  Regulile:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.

2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.

3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.
4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog

Meeersi Rya :D esti o bombonica umblatoare :D

Daca va mai scriu multe despre mine ma dau cu capul de pereti. Uitati-va mai jos cu vreo 3 postari :))
1. Primul lucru: ce element/obiect crezi ca te reprezinta, de ce?
Hmm, greu de spus. Am sa zic ca mp3-playerul deoarece muzica este doarte importanta pentru mine si eu le vad pe toate cu o coloana sonora :)

2.  Care a fost cartea care te-a facut sa-ti placa sa scrii/citesti?
Poveste fara sarsit de Michael Ende. Ah, ironia :)

3. Unde ai vrea sa traiesti si cum ar fi viata ta acolo, pe scurt ?
La Institutul vanatorilor de umbre din Londra victoriana unde as avea o viata fericita alaturi de sotul meu Will Herondale :)

4. Cum ai vrea sa-ti cunosti jumatatea?
Sa dau peste el in timp ce ascult Taylor Swift Enchanted si tin Divergent in mana :3

5. Cum ar fi relatia ideala?
Oficial vrei sa ma interoghezi cu privire la viata mea amoroasa? E nula. Dar ar fi o relatie cu nabadai in care ne-am certa mult dar ne-am impaca cu scanteis si am asculta muzica, am discuta despre carti si lui i-ar face o deosebita placere sa imi aminteasca de Jace Wayland :))


6. Ti-ai dori sa ai o meserie gen detectiv sau spion? Ceva plin de actiune si de mistere in acelasi timp?
Nu prea. Imi place actiunea pe ecranul Tv-ului si cam atat :))


7. Care sunt intrebarile care nu le suporti cand vin rude sau prieteni de familie in vizita?
Si, ai iubit? Cum il cheama? Te-ai mai ingrasat?


8. Daca ai avea suma necesara sa cumperi (sa cumperi, deci nu ceva gen sanatate, noroc etc) ceva si n-ai mai avea ocazia niciodata sa pui mana pe acel lucru, ce ar fi?
Sunt egoista: un bilet la concertul lui Taylor sau o casa noooouaaaa.


9. Acum, la ce e bun un elefant? Utilizari ale elefantilor  ) scuzati, aveam nevoie de ceva amuzant
Elefantul este cel mai indemanatic trompetist. Nu are maini.... deci nu poate gresi :)) banal, stiu :P


10. Ce culoare ai vrea sa ai parul?
Rosu ca para focului. Roscatele naturale sunt super. Sau un castaniu mai deschis.


11. Care e cartea care ai recomanda-o unui om caruia nu-i place sa citeasca?
Harry Potter si piatra filozofala

Uh, that was fun. Next :D



Reguli:    

1.Numeşte 10 cupluri preferate din toate cărţile/filmele/serialele posibile.

2. Răspunde la întrebări.

3.Nu te uia la înterbări înainte!

Bineeeeeeee. Uite, aici sunt cele mai cele 10 cupluri
1. Rose si Dimitri
2. Spencer si Toby
3. Clary si Jace
4. Tris si FOUR
5. Will si Tessa
6. Eve si Michael
7. Nora si Patch
8. Meghan si Ash
9. Katy si Daemon
10. Dru si Christophe (de care imi este surprinzator de dor)

a) Îţi mai aduci aminte scena/ episodul/ fragmentul în care ai început să îi preferi pe cei de la numărul 6?








Hmm, cum sa nu?
Eve: pastele dau in foc. Fierbinte. Mult prea fierbinte.
Claire: Cine, Michael?
Si atunci intra Michael cu hotnessul lui :))

b) Caracterizează-i în câteva cuvinte pe cei din cuplul 2.

Frumosi, amuzanti, romantici si sexy (mai ales Toby care i-a scris pe o felicitare lui Spence: Will you be mine? I'm already yours!)

c) Ţi-ai imaginat vreodată cum ar arăta personajele din cuplul 4?

Da. Si vreau sa spun ca un Four perfect nu am gasit, dar pe Tris o vad deja ca pe Shailene Woodley. Spre deosebire de douchebag-ul ce e Four ;((

d) Dacă perechea 7 s-ar despărţi cum ai reacţiona?

Been there, done that. Nu a fost dragut cand tranteam biata Crescendo de pamant :)

e) De ce sunt cei din cuplul 1 atât de importanţi?

Sunt primul cuplu pe care l-am indragit. Primele personaje de care m-am atasat si serios, chiar vrei sa iti raspund la intrebarea asta. Fangirlingu asta e unul din care nu mai scapi.

f) Este cuplul 9 pe bune sau doar o glumă?

Acuma.... emai mult o provocare, ca sa spun asa :3

g) Dintre toţi, care au cea mai mare chimie?

Ce ironie. Will si Tessa. Mda, si e si culoarea mov :)) toate se potrivesc. (O sa incep sa plang...)

h) Dintre toţi, care au cea mai puternică legătură ?

Toby si Spence. Secretele ii unesc cu o forta incredibila :3

i) Dacă ar fi să le dai un sfat celor din cuplul 10, ce le-ai spune?
Dru, daca ii frangi inima lui Christophe, o sa te cotonogesc in stil mare fetita. Sa nu iti bati joc de sentimentele lui. El chiar te iubeste.

j) Care dintre perechi a rezistat cel mai mult?

Ah, pai....Meg si Ash sunt zane nemuritoare deci cred ca runda asta le-o dedic lor cu mainile jos. Va iubesc guys :5

Leapsa, oricare o vreti, sa o ia cine vrea. Scuze, atat am scris ca ma doare mana :))
Noapte bunaaa :D
Reacții:

4 comentarii:

  1. Cat ma bucur ca ai facut leapsa cuplurilor >:D<

    Superbe raspunsurile :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Leapşa cuplurilor e superbă. Inteligente răspunsuri.:x

    RăspundețiȘtergere
  3. :) ma bucur ca ai facut-o si dap am o fixatie sa aflu despre relatiile altora :)) + iubesc parul rosu m-am si vopsit :* ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce asdfgfdgfh mă simt să aflu că nu sunt singura fană Toby-Spencer și Will-Tessa. Toaaaată lumea îi iubește pe Wren și Jem x.x

    RăspundețiȘtergere