luni, 15 aprilie 2013

Post Gazda _ Catching Fire fangirlism

Am doar doua cuvinte de spus FUCKING AWESOME! ASDFGHJKL. Gazda a fost peste asteptarile mele! M-a bagat in boala! Sunt indragostita pana peste cap de Ian si de Wanda si Gosh cat de... ugh, ah, a.. I just... can't! SI apoi mai vin acasa de la... scoala, si gasesc asta:


Okei, I don't want to live on this planet anymore! Sper ca al doilea film va bate primul care m-a dezamagit deoarece scenele din Jocuri pareau filmate de mine cu atatia tremurici si miscari bruste. Adica da-l naibii de dinamism, nu trebuie sa pui un copil pe o trambulina sa iti filmeze filmul. Poti si tu sa-l legi de burta unei pasari, ceva :)) 
Asa, cum a fost prima voastra zi de scoala? Eu am avut niste ore de groaza... si vreau sa va spun ca mi-au ajuns coletele cu IM 4 si sunt in delir! Imediat termin Evernght 2 si Georgina pe care le citesc in paralel si poi am sa atac feroce "Orasul ingerilor cazuti" :X Wish me luck! Va pup si va las sa va holbati la Katniss si la Gale care se sarutaaaaa <3 Mergeti sa vedeti Gazda, merita! II fac recenzie imediat.... aahhh, maine :3
Reacții:

3 comentarii:

  1. Daaa... și eu m-am holbat la ăia doi!
    Păi, am țipat o groază când am văzut ăsta azi! ABIA AȘTEPT! O să mor înceeeeeeeet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nici nu ştiam că apare azi, e aşa perfeeect<3 Eu am văzut Jocurile Foamei acum o lună, cred, am tot tras de timp ca să citesc şi cărţile, dar mi-am dat seama că nu mai am şanse. Peste o săptămână, l-am văzut pe un coleg fluturându-le în faţa noastră, la şcoală. Şi mi-a zis că pot să le împrumut, dacă vreau. NU PUTEAI ŞI TU SĂ TE LAUZI CU ELE O SĂPTĂMÂNĂ MAI DEVREME, ÎNAINTE SĂ-MI DISTRUG INOCENŢA CU FILMUL ĂLA.
    Şi spune-mi, pot să o duc şi pe mami la Gazda? :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca: fangirling >:D<
    @Rose: Sigur ca poti! E un film desprew iubire, desprew incredere si prietenie si despre ce inseamna sa fii om si este una dintre cele mai frumoase carti pe care le-am citit vreodata! S-ar putea sa o convingi chiar sa iti cumpere cartea! E o poveste frumoasa si merita vazuta. Nu e deloc ca Twilight! E cea mai buna carte scrisa de Stephenie Meyer.

    RăspundețiȘtergere