luni, 13 mai 2013

Casa Noptii 9, Predestinare

Fangirling right now! Ultimele volume m-au dezamagit insa nu pot sa neg ca abia astept un nou volum din aceasta serie... si coperta <3


„– Aşa lucrează Întunericul. Transformă dragostea în ceva rău.
Cuvintele lui mă luară prin surprindere...
– Stark, Întunericul nu poate transforma dragostea în nimic.
Dragostea este singurul lucru care rezistă în Întuneric, dincolo de moarte şi de distrugere. Ştii asta – sau ştiai asta.“

Este oare predestinat ca dragostea să iasă învingătoare din lupta cu însuși Întunericul?

Ce parere aveti? Ii mai dam o sansa lui Zoey? Sau macar Nalei? :o3
Reacții:

4 comentarii:

  1. Eu am citit abea primul vol , sapt asta imi vine cel de-al doilea

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu știu nimic de seria asta, abia aștept să o încep. Cel puțin coperta asta e superbă!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am abandonat seria pe la volumul 2 .. sper sa o reiau candva .

    RăspundețiȘtergere
  4. @Romina Geanina: E ok, oricum seria o cam ia pe aratura dar eu inca am speranta :o3
    @Anca: Da, are coperte foarte frumoase si este draguta dar nu stiu neaparat daca merita sa dai banii pe toata seria acum. Mai bine astepti si tu un pachet cu reducere, un targ de carte ceva :)
    @Eny eNy: Mda, trebuie sa fi perseverent... e mai greau de urmarit seria... dupa cum am zis, nu e asa grozava

    RăspundețiȘtergere