sâmbătă, 11 mai 2013

Cast update: Vampire Academy - Blood Sisters

NU POT SA CRED CA INCA NU L-AU ALES PE CHRISTIAN OZERA!! *cries*
Dar, lasandu-l la oparte pe moroiul meu preferat, niste roluri importante au fost distribuite si avand in vedere faptul ca perioada tezelor se apropie am zis ca va las o veste buna sa va puteti concentra mai bine... sau delo la invatat :)
Cameron Monaghan va lua rolul lui Mason, unul dintre cei mai buni prieteni ai lui Rose si unul dintre cei mai simpatici dhampiri din carte. Nu pot sa zic ca sunt: Wow! dar arata ca si Mason, intr-un fel, asa ca ii urez succes si sper sa aiba skills deoarece Mase e printre preferatii mei. 

Sami Gayle o va interpreta pe Mia, adorabil de enervanta si mai tarziu doar adorabila prietena a gastii care in primele 2 volume era afurisita iubita a fostului iubit al Lissei insa se dovedeste a fi o prietena buna si o luptatoare puternica
Tipa care o joaca este potrivita, insa sper sa ii pna o peruca sau ceva deoarece pe Mia nu mi-o pot imagina decat blonda.


Ashley Charles il va interpreta pe Jesse, un moroi aratos care o va baga pe Rose in bucluc si le va da unele batai de cap celor doua prietene batai de cap. Mi se pare ciudat actorul, asa ca...

Rolul doamnei Sonya Karp care este ciudata profesoara ce are aceleasi abilitati ca ale Lissei va fi luat de Claire Foy care mi se pare o alegere absolut dementiala. Seamana cu ceea ce imi imaginam eu si din ce pareri am mai vazut multa lume este incantata! Sper sa fie la inaltimea asteptarilor noastre. Lookul il are, daca e o actrita buna atunci stiu ca macar unul dintre personaje va iesi perfect!
Va urez un weekend placut si succes la teze si va astept parerile! SUnt curioasa ce credeti si voi despre cast!
*Cand Jesus il aleg si pe Christian?????*
Oricum, uite ceva pentru voi: 


Reacții:

2 comentarii:

  1. Austin și Ally. Ador chestiuța asta!
    Frate, cum să nu-l aleagă nici acum pe Christian?! Nu-mi place alegerea Miei. Câteodată mi-aș dori să nu mai facă filme după cărți, îmi strică de tot viziunea asupra personajelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ancaaaa! Ma bucur ca nu sunt singura fana Austin si Ally! Si mie mi se pare cam copila tipa... anyway... uneori filmele sunt foarte bune, alteori nu... pe mine nu prea ma afecteaza
    Nu imi prea imaginez personajele ca pe actori... nu imi iese niciodata, oricat as incerca :)

    RăspundețiȘtergere