luni, 20 mai 2013

Casting update: Vampire Academy: Blood Sisters

Nu am sa mentionez urletele si privirile ciudate din ora de engleza.. dar va puteti imagina cat de fericita am fost cand am aflkat ca tipul ASTA:
I mean... BEHOLD THE HOTTNESS!!! Si nu ma refer numai la flacara aia adorabila din mana lui! Este... asdfgmklcjuficjfmiwckl = extreme fangirling :)) Si impreuna cu el cred ca avem toate personajele importante. Acestea fiind spuse, uite castul complet... pana acum! Se misca mai repede ca la IM... pai, mda, avand in vedere ca Filmul iese de Ziua Indragostitilor de anul viitor ma gandeam si eu ca ar trebui sa se gaseasca mai repede actori... BTW, ABIA ASTEPT TRAILERUL <3 (nici nu s-au inceput filmarile da ea asteapta trailerul :))
Reacții:

3 comentarii:

  1. Chiar e asdfghjklmmdjsftw Christian e asa cute nu ma bine pana in 14 feb 2014 termin si eu cartile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma-miiiiiiiii!Can't wait!:O
    Gosh,ce tânără e Tatiana!:O Eu mi-o imaginam mult mai în vârstă :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Da si Kirova parca in capul meu era vreo scorpie din aia la vreo 50 de ani cu ochelarii pe nas :)) Oricum Imi plac restul rawwww :D

    RăspundețiȘtergere