joi, 30 mai 2013

Editura Corint va asteapta la Bookfest!

Deci daca sunteti din Bucuresti va sugerez sa va faceti o lista lunga de 16 pagini si sa dati fuga la Bookfest! Intotdeauna am visat sa merg la Bookfest! E o ocazie super! Se termina scoala asa ca as putea sa imi cumpar carti cu tona... dar din pacate ne despart vreo 300 de kilometri asa ca le urez distractie placuta celor care merg. 
SI mai am o veste :D
Serialul TV realizat de ABC Family, Alloy Entertainment şi Warner Horizon Television după seria bestseller MICUŢELE MINCINOASE de Sara Shepard –publicată şi în România de Editura LEDA –  este difuzat incepând din data de 29 mai, ora 20:00, de postul de televiziune Pro Cinema.
Le puteţi urmări pe Aria, Hanna, Spencer si Emily de luni pâna joi, de la ora 20:00.
Seria Micuţele mincinoase, din care Editura Leda a publicat pâna in prezent 4 volume în ediţie de librărie, dar şi o serie bonus pentru fani, în ediţie de buzunar – Micuţele mincinoase şi secretele lor (4 volume) – s-a bucurat de un mare succes încă de la lansare, iar difuzarea serialului TV in România, aşteptată cu atâta nerăbdare de cititori, nu va face decat sa sporească interesul pentru aceste minunate cărţi dedicate tinerilor… de toate vârstele!
Primul episod a debutat ieri! Sper sa va uitati in numar cat mai mare! Serialul merita :D

Reacții:

3 comentarii:

  1. În sfârşit dă PLL la noi la Tv.Eu sunt la zi cu serialul,aştept cu nerăbdare să apară :o3.
    Vreau şi eu la Bookfest,dar n-am cum să ajung.:( Aiurea.Dar măcar pot să comand ceva online >:).

    RăspundețiȘtergere
  2. PLL la tv. <3 Rugăciunile mele au fost ascultate.
    Și eu aș fi vrut la Bookfest, dar naiba să ia distanța.

    RăspundețiȘtergere
  3. Naiba s-o ia de distanță. Bine zis, Anca.
    http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/2013/06/2013-summer-challenge-si-versa-nu-stiu.html
    Mi-a fost dor, Riri:*

    RăspundețiȘtergere