joi, 2 mai 2013

Mey is here!

Hello may!
Buna si voua, guys! Incep cu un "Sorry"! Pentru ca v-am lasat de izbeliste atat de multa vreme! Nu am nicio scuza :( Pai, as avea: Covrigei! Am fost marti la bunica sa fac cu eaq niste covrigei ca in fiecare an de Paste, iar ieri am vagabondat prin gradina botanica si am l-am tot pomenit pe un coleg de cred ca bietul a sughitat toata ziua :)) (Scuze, Vladutz.... ahaha, sunt curioasa daca se prinde ca despre el e vorba.... I am eviiiil)

Am si o alta distragere: 90210! Am inceput luni sau marti serialul si imediat termin primul sezon! I am on fire! Cine se mai uita?! I want fangirl buddies! Siii, a iesit Trailerul International Mortal Instruments! Nu e ceva total nemaivazut! SUnt vreo 3 scene noi! Trailerul 2 este preferatul meu! Mi se pare cel mai bine realizat si Jace chiar arata ca Jace in unele secvente. Pricum va las aici trauilerul si un still adorabil <3



So what do you think? In momentul in care Clary spune: You don't know the first thing about me" eu eram: Yeah, die you bitch! O daa :D Ahem, pai sper sa imi iertati absenta si sa ma mai pasuiti pana dupa Paste pentru un concurs pentru ca la noi in familie Pastele e o chestie maaaare asa ca nu voi avea timp sa va ofer un concurs calumea! 
Maine am sa pun recenzia la Evernight 2 si am sa mai postez la rubrica "From other countries" pentru ca am cateva carti pe care chiar vreau sa vi le prezint! Va pup :D
Reacții:

4 comentarii:

  1. Eu n-am citit cartile si mi-e ciuda! Vreau sa le citesc dupaia sa ma uit la Mortal Instruments

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am citit cartile :(( dar acum am sa ma apuc de DI :X si poate mai incoloma apuc si de IM

    (Vero daca vezi asta , mai tarziu= dupa AV :*)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Romina Geanina: Nu e bai, mai ai ceva vreme pana in august :3
    @Eny eNy: Hei, buna alegere... but prepare to get your heart shattered into millions of thousands of pieces :D DI e cea mai frumoasa si intensa serie pe care am citit-o pana acum

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh, Jaceeee ^.^ Am vazut trailerul la 2 ore dupa publicare, asa ca iti dai seama cat de putin imi place seria, nu?:))
    @Eny: Mda, mai tarziu -.-

    RăspundețiȘtergere