joi, 16 mai 2013

Trisomie 21!

WTF?! va ganditi, asa e? Pahaaai, astazi am dat minunata si incantatoarea teza la biologie si mi-am invatat totul si m-a pus Trompi sa schimb o chestiuta in ultimul moment ca daca nu o schimbam era 10 asigurat... dar asa sper sa iau un noua! Ma rog la sfantul noua... si titlul? Se refera la o maladdie aneuploida autozomala.... sindromul Dawn (universul: ahaaaaaaaa :)
Am intrat deci azi pe youtube sa ascult o piesa care imi defineste viata acum... mai putin partile cu iubirea si alea... adica piesa asta... Si intru eu like a normal kid cand... le wild video apare.
Vreau sa spun ca sunt asaa de mandra de bursucul meu :D
Nu e adorabila? Iubibila chira. "Am 13 compozitii originale si lucrez la a 14-a" I felt special there :D
Asa, ziua mea a fost absolut frumoasa... pana cand stimatat doamna profesoara de logica a inceput sa ne predea "Silogismul" si m-am simtit ca un alien. Nu am inteles o iota. Putea foarte bine sa vorbeasca draga noastra doamna profesoara si in ebraica ca eu tot atata intelegeam.
Oricum, sper ca si voi ati avut o zi superba si de data asta chiar ma tin de cuvant, in seara asta dau start la un nou concurs <3
Reacții:

3 comentarii:

  1. Sarah! :) Ce drăguță e!
    Mă bucur că ai avut o zi bună! La mine a fost tare ciudată.

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ca ai avut o zi buna , eu nu pt zice acelasi lucru !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca: Castraveti zburatori?! Scuze, asta a fost random rau de tot :))
    @Romina Geanina: Hei, imi pare rauu :o3 esti okay? :o3 Let me cheer you up :3

    RăspundețiȘtergere