duminică, 30 iunie 2013

Concurs "Vampirul din tine"

Da stiu ca suna dubios, dar volumul 8 din seria Vampirii din Morganville merita un concurs cu totul special si ma gandeam ce mod mai bun de a castiga o carte decat sa te costumezi intr-un vampir bad-ass si sa-ti faci o poza pe care sa o vada toata blogosfera? Da, asa zic si eu. Sa trecem la treaba.

Cerinte:

  • Costumeaza-te cat mai vampiric posibil, sau costumeaza-ti sora, fratele, verisoara, cainele sau strabunica.
  • Trimite la adresa: bilcirina@yahoo.com poza si o scurta descriere a personajului tau.
  • Mailul sa aiba titlul: ConcursVM_nicknameul tau de GFC.
  • Asteapta cuminte si roaga-te la Trompi.
Castigatorul va fi decis de un juriu pe care am sa il aleg eu la intamplare. Probabil mama si iubita lui fratemi-o care e o scumpa :)
Si locurile 2 si 3 imi vor mailui o carte in engleza cu vampiri pe care si-o doresc si voi face tot posibilul sa le dau e-book-ul :)
Concurs organizat cu sprijinul lebados al editurii Leda (nu nu sunt beata)


Concursul se va desfasura intre datele de 1 iulie - 30 iulie


Sa va inspire :)

Reacții:

4 comentarii:

  1. Ce drăăguuț. Tre să încerc și eu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna ideea, dar daca e cu votat, eu nu participi, pentru ca oricat de bine te-ai costuma, mereu o sa fie cineva care isi roaga prietenii sa-l voteze.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca: Ma bucuur :D
    @Sabryy: Da, asta e adevarat, dar daca ceea ce faci este intr-adevar super atunci vor fi destule persoane care sa te voteze. Si nu pot sa le jurizez doar eu. Mi se pare... gresit :\ Oricum, vor mai fi si alte concursuri.

    RăspundețiȘtergere