duminică, 30 iunie 2013

Despre clasa a noua...

Era si timpul sa va povestesc despre anul meu, nu-i asa? Clasa a noua e un roaler coaster plin de surprize, de certuri, de plansete, de rasete, de nervi si de provocari stupide sau nu. Notele incep s-o ia razna si cand te trezesti cu un 3 la mate si un 4 la info iti dai seama ca nu mai esti in Kansas dar te dai peste cap si faci cum faci sa iti iasa media 9,00. Si iti gasesti cei mai ciudati oameni sa iti fie prieteni, gasesti logica ilogica si daca te indragostest... ei, succes! Ca e naspa rau. 
Si primul semestru fuge ca un ghepard, vine revul si ai vrea sa fii cu prietenii tai doar ca... nu poti, pentru ca inainte de Craciun ai pierdut pe cineva pe care nu credeai ca-l vei pierde si nu esti gata sa fii tu insuti. Si regreti, dar te ridici si infrunti noul semestru si esti mandra de prietenii tai care participa la olimpiade si concursuri, ajung la nationale si iau medalii de aur si incerci sa treci peste ce-a fost semestrul trecut si iti reuseste, in final. Si iti traiesti viata pe muzica. Muzica a fost totul pentru mine. Am ras si am simtit si am plans si am urlat si am cantat si toate astea au avut un fond muzical. Niciun moment din viata mea nu e linistit. Chiar si linistea are un sunet.
 Si intre timp, am avut atatea provocari. Am inceput anul cu cea mai frumoasa excursie in care am fost vreodata si am cunoscut niste oameni superbi care vor ramane pentru totdeauna in inima mea. Pentru prima oara m-am distrat cu baietii fara sa vreau sa le pocnesc fetele din doua in doua secunde si mi-am dat seama ca prietenii adevarati nu sunt aceea care au totul in comuun cu tine, ci aceea care sunt gata sa te stranga in brate cand iti vine sa plangi in mijlocul coridorului pentru ca tipul de care iti place e un dobitoc care are o iubita care e mult mai grasa si hidoasa ca mine. Si desi mi-am promis mie ca nu o sa ajung in situatia in care a ajuns Taylor cand a scris Teardrops On My Guitar de statea cu un tip in banca si era nebuna dupa el si el ii povestea despre iubita lui... paai, mi-am cam incalcat principiile si acum astept momentul in care il voi revedea pe Drew-ul meu.
Si am fost considerata ciudata de atat de multe ori ca nici nu-mi pot imagina. Profa de fizica a fost un cosmar, dar ma place (odd, eu sunt bota... mai bota ca Bota - profa noastra de bio - la fizica). Proful meu de mate a fost un fel de Plesneala mult mai... chel. Si au fost pitipoancele de Cluj (rare dar pricepute) care pur si simplu ma detestaaaaa. Nu sunteti mandre de mine? Si febletea mea... e al naibii de desteapta... As crede cs e prea desteapta pentru mine... dar eu sunt doar lenesa :) Si imbratisarile lui :) in capul meu explodeaza Sparks Fly de fiecare data cand il vad.
Si acum a venit vara. Si sunt oarecum trista ca nu il mai vad zilnic dar asa am timp sa planific cucerirea lumii si sa imi repet informatica si matematica asa ca, va urez tuturor cea mai frumoasa vara si cei care implinesc 15 ani... e un an mare in fata voastra. Succes maine la BAc a 12a si sper ca a opta s-au descurcat bine si.... Let's live a new life from now on. Forget the past but never the memories. They are precious.

Reacții:

13 comentarii:

  1. Oh, ai scris asa frumos :o3 M-ai facut sa-mi aduc aminte si de anul meu de 'boboceala' si nu-mi vine sa cred ca anii de liceu trec atat de repede..Poate tocmai pentru ca sunt asa de frumosi<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, mersi fetelor :o2 ma simt asa mandra acum :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Eu în toamnă o să am primul meu an de boboc. VA FI OSĂM.
    Cred...
    și da, a mers bine cu examenul.
    Și nu pot să tac, DOAMNE, nu-mi vine să cred ce citești.
    Vreu cartea aia de când am văzut-o!!
    Dacă cumva ai făcut și recenzia te rog să mă ignori, sunt o vacă uitucă.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: Hey, o sa fie... pont: sa nu uiti biletul la balul bobocilor acasa. Not fun :)) Si nu, inca nu am facut recenzia. Si eu sunt indragostita de stilul lui JK si o adooor <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am trecut a 10-a desi o sa cam fiu mereu boboaca :)) din cauza numelui meu.Ma rog , a fost greu si la mine si am avut si momente bune dar bine ca a venit vacanta , fara teste , ascultari etc..

    RăspundețiȘtergere
  6. Ohh jesus! Imi venea sa plang si sa rad in timp ce citeam.... Ihh, baietii....:-< urmeaza sa fiu si eu boboc. ^^ sper ca o sa fie ok.
    Foarte dragut post-ul. Pupicei si o saptamana iubibila. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce drăguţ ai scris :o3
    Şi eu am terminat a9a :). A fost un an interesant :)), nu ştiu altfel cum aş putea să-l cataloghez. Am profesori foarte buni, care sper să rămână aceeaşi până la final, excepţie facând profesorul de istorie de care încercăm să ne descotorosim, am colegi puţini - 3, am colege multe - 25, şi aş putea spune că am din fiecare câte un exemplar (obsedate de note mari, fiţoase, de treabă, nebune în sensul bun, nebune în sensul rău, timide, foarte timide, egoiste, amuzante, prea stresate, tocilare). Mdea, numai clasa (minusculă, că doar de, stăm în cămin) şi ora de germană (e aiurea să fii nevoit să te trezeşti la 5 jumătate ca să ajungi - cu greu - la 7 fix la şcoală, de două ori pe săptămână) mi-ar plăcea să se schimbe. Ah, notele mici! Primul test pe care l-am dat a fost cel la istorie. Am luat 4. Da, şi am plâns şi m-am uitat urât, dar m-am trezit totodată la realitate: liceul nu e ca şcoala generală, la liceu nu te iartă nimeni dacă nu ţi-ai învăţat, la liceu se iau (multe) note de 3 şi 4, dar asta nu înseamnă că trebuie să ne descurajăm, trebuie să ne ambiţionăm. Mdea, de-asta nu le pot înţelege pe copilele obsedate de note mari. Prin obsedate mă refer la faptul că sunt în stare să se urce pe pereţi numai ca să convingă profesorul să-i treacă 10, nu 9! Anyway, liceu nu e nici cea mai drăguţă experienţă nici cea mai aiurea. E o combinaţie :).

    RăspundețiȘtergere
  8. @Madalina Bobocea: Pai, stii, ajungi in a 12 si te simti si tu bine un an, apoi facultatea te ia si esti iara boboc :)) Oricum, vacanta e dovada ca cineva ne iubeste <3
    @Lissa: Sa fii cel mai fericit boboc, dar sa NU, repet, sa NU te pui rau cu profa de franceza... nu recomand experienta :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase! Sper ca ati avut sau veti avea si voi un an frumos, care chiar daca e nasol rau uneori, va ramane intotdeauna in gandul vostru. A 9a e trasnita rau, dar nu as schimba nimic... poate doar faza cand profu de desen m-a intrebat de ce ma imbrac asa de sexy la ora. Nice one, profu;! GJ, ce sa zic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu o sa fiu boboooc :D Da' la filo :)
    Ahhh mi-e asa de frica... dar de-abia astept si vreau si eu un prof din ala de desen... :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai da, uite, tu nu te auto-sinucizi ca mine :))Cat despre proful de desen... No comment :)

    RăspundețiȘtergere
  12. se pare ca ai avut un an interesant...si sa stii ca aceste experiente mai urate,te fac mult mai puternica!si mai e si vorba aia :"rau cu rau,dar mai rau fara rau" :))
    imi amintesc si eu de clasa a noua,ca de nu a trecut chiar asa mult timp de atunci!:D lume noua,profi nebuni,profi asa si asa,profi buni(dar mai putini)...si bineinteles multe fitze...OMG!ce fete invata la mine in liceu :( vreau sa imi plang de mila(ma refer la alea 80%) dar pot spune ca m-am acomodat!si acum trec a 11-a si abia astept sa invat si eu in sfarsit dimineata!:) nu am mai invatat din clasa a cincea,dimineata!
    sper ca in vacanta sa iti reincarci bateriile pentru a fi si mai pregatita de clasa a zecea! <3 (p.s.:trece foarte repede)

    RăspundețiȘtergere