joi, 20 iunie 2013

Summer expectations!

Versatile blogger award e o chestie pentru care va multumesc din inima, dar lenea mea a atins limitele cosmicului si nu cred ca am forta mentala necesara sa mai zic ALTE lucruri despre mine. Serios, nu v-ati saturat sa ascultati tampenii despre viata unui melc de Mate-Info?
Oricum, vine varaa si am de gand sa fie cea mai frumoasa vara din viata mea.
To do this summer:
1. Ascult cata muzica vreau, ce muzica vreau si nu imi pasa cine zice ca Taylor e tarfa. You don;t matter to me, suckah
2. Scriu 3 pagini (Intelegi Ale, TREI) pe zi la oricare din povestile mele.
3. Invat sa cant la chitara
4. Scriu cantece
5. Ies in oras cu "Fratie Biscuitului" cat de des pot :3
6. Sport constant
7. Say what's on my mind. Am invatat sa nu imi mai tin gandurile pentru mine atunci cand conteaza. Vara asta I shall be Fearless and always Speak Now.
8. Sa ma reapuc de citit serios
9. Sa termin Amnesia, 90210 (RECOMAND), Supernatural sezoanele 7 si 8 si sa ma uit in continuare la PLL.
10. Am sa ma distrez in tabara de Mate <3 (my love for you is RED).
11. O sa ma rog toata vara pentru un concert RED in Romania. Poate poate ajung sa o vad in persoana pe Taylor.
12. Rad cat pot.
13. Implinesc 16 ani si vreau sa imi am toti prietenii aproape.
14. Renunt la Cola, trec la Nestea.
15. Ma uit la toate filmele HP si LOTR
16. Imi strang bani si imi fac un tricoun sau un hanorac cu: Never Trust a Duck!
17. Merg la Craiova (Diana, Here i comee)
Lista de citit e atat de blurrata ca nu o sa o scriu. Cert este ca vara asta va fi plina de carti si de osamness. Sa va aud si pe voi, picilor? Ce medii ati luat, ce vacante vreti sa aveti? Ce asteptari aveti???? Am LUAT NOUA FIX MEDIA BITCHES!!!!!!

Reacții:

7 comentarii:

  1. Ah, Supernatural, cel mai awesome serial ever!:o3 Debea aştept să înceapă sezonul următor.
    Şi PLL...ce bine că a început!:D

    Ai primit o nominalizare de la mine chiar aici: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/06/books-for-summer.html :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bia Bianca: Mersi mult, ma ocup :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, scrii IN SFARSIT. Astept asta... cam de cand m-am nascut?
    Riri, daca iti faci tricou cu Never Trust a Duck si ne intalnim asaaaa, din intamplare, pe strada, am sa incep sa te pup pe ambii obraji. Mi-ai aminti prea mult de Will si mda, cum n-avem originalul, ne multumim cu ce avem:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vero: Uhuuu, I shall be very... herondale-ish

    RăspundețiȘtergere
  5. 90210 ,daa,o alegere buna de a-ti ocupa timpul de vara,eu l-am terminat,daca iti place pana acum,o sa iti placa si mai mult la final :>

    RăspundețiȘtergere
  6. @Bilciu Andreea: Serios?? Eu sunt la sezonul al patrulea si imi place la nebunie <3

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa iti reuseasca tot ti-ai propus pentru aceasta vacanta ;;)

    RăspundețiȘtergere