sâmbătă, 29 iunie 2013

Trailer nou IM... in Germana?!

Deci aia de la Sony probabil ca s-au gandit cam asa...
Sony: Hai sa facem cel mai tare trailer de pana acum.
Sony: Si sa il punem pe net in sea mai la intamplare zi.
Sony: Si hai sa face toata chestia asta...
Sony:... in GERMANA
Cassandra Clare:
Fandomul:
Obama:
Universul:
Sony: Mda
Eu: Dafuq?
Enjoy



Runa, sarutul, fata lui Jace cand se imbratiseaza Clary si Simon si asdfghjkl.... Un lucru a fost ciudat... voiceoverul, vocea care se presupune ca e a lui Clary.... e asa funny, zici ca are cinci ani :))

Reacții:

4 comentarii:

  1. Ok, la un moment dat am avut impresia ca nenea ma injura:)) Dar trecand peste asta, fata lui Jace de la imbratisarea lui Clary si Simon a fost **wordless** :)) Si daca tot fac trailere in toate limbile -care mai de care mai imbarligate-, de ce nu fac si in romana? Astia de la Sony sunt cam dusi cu randunicile. Pe bune. De un an fanii cer poze si videoclipuri si acum, pe ultima suta de metrii, apar cate 10 trailere pe zi. N-o sa-i inteleg niciodata -.-

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vero: Ei, stai sa vezi cum o sa impanzeasca netu pozele cu Dimitri, Rose si Christian (Da sunt hiper constienta de faptu ca LIssa e mai importanta... da nu prea imi pasa) Atunci ce isterie va fi... August, te asteeept :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma mananca mana sa dau play dar la cate am vazut pana acum mi-e ca la cinema nu o sa mai am nici o supriza.
    Abia astept totusi sa mi se umple dashboard-ul pe tumblr si cu chestii VA.

    RăspundețiȘtergere