miercuri, 31 iulie 2013

A little nostalgic

Hey bloggeri! Astazi este 31 iulie, ziua celui mai faimos vrajitor si a celei mai faimoase autoare care au calcat vreodata pe acest pamant (In your face, Jules Verne) Asa ca am vrut sa fac o postare in care se ii urez lui J. K. Rowling "La multi ani!" si sa imi dedic dragostea nemarginita pentru micul baiat cu ochelari si cicatrice numit Harry Potter! Multumesc pentru o copilarie frumoasa si plina de magie! Long Live Harry Potter!
Cu ocazia asta va si arat ce face viitorul meu sot. Deja se antreneaza sa ma ceara. Oh Romeo, Romeo, unde esti tu Romeo? 
Vreau sa vad filmul asta din toata inimioara mea <3 Va fi asa de frumos :3 Douglas este atat de perfect pentru Will Herondale in capul meu :) E frumos si e british si are ochii aia si accentul si fata si... ah, restul corpului? :D I just love him :X
Si am o chestie pentru voi, sper sa o faceti cat mai multi sa radem :D
Mine mine minee:
1. Lost - Within Temptation
2. Let The Flames Begin - Paramore
3. Holiday - Scorpions
4. Have a Nice Day - Bon Jovi
5. Anyone But You - Alexz Johnson
6. Turn if Off - Paramore
7. Girl On Fire - Alicia Keys
8. Kiss Me - Ed Sheeran
9. Our Song - Taylor Swift
10. Better Than Revenge - Taylor Swift
11. I Was Made For Loving You - KIss
12. I Hate Myself For Loving You - Joan Jett
Mdaa..... 8, 11 si 12 se potrivesc asa de bine.... like no. Oricum, sper sa mai faceti si voi chestia asta. In commenturi sau postati pe blog, oricum, as vrea sa vad cine are playlisturi la fel de tampie ca ale mele :)
Intre timp, citesc seria Covenant de Jennifer L. Armentrout <3 E absolut superba. Personalitatea lui Alex imi aduce aminte de Rose, hell, toata cartea imi aduce aminte de Av, desi e oarecum diferita povestea, unele aspecte se aseamana si imi place foarte mult :3
Mai multe detalii gasiti AICI :3
Pana data viitoare, eu am o obsesie cu Adam Lambert si Trompi fie cu voi :D
Reacții:

Un comentariu:

  1. Trebuie să fac și eu chestia. :O Genială! :)
    Awww, ce drăguț, nici nu știam că e 31. :-?

    RăspundețiȘtergere