luni, 15 iulie 2013

Afthershock

Am terminat recent srialul '90210' si inca nu mi-am revenit bine. A fost unul dintre cele mai frumoase seriale pe care le-am vazut vreodata si desi este despre un grup de copii din Beverly Hills trateaza niste subiecte cu care se pot identifica toti tinerii dupa parerea mea. 
90210 mi-a adus la urechi si minunata voce a Jessicai Jowndes, interpreta personajului meu preferat, Adrianna. De-a lungul celor 5 sezoane, Ade a facut tot felul de lucurui naspa, a avut probleme cu drogurile, a fost insarcinata si si-a inselat iubitul, insa ce mi-a placut cel mai mult la ea este ca a gasit in ea puterea de a se redresa si a devenit o persoana mai buna. pentru Ade, orice greseala a fost un prilej de invatatura si o admir pentru asta. nu multi gasesc in ei puterea de a admite ca au facut ceva gresit, iar sa te ridici si sa incerci din nou, desi doare si probabil vei cadea mai tare si mai rau, asta e o calitate foare rara.


Sper sa va uitati cat mai multi dintre voi deoarece este un serial care isi merita cele 5 sezoane. Va veti indragosti de Annie, Silver, Dixon, Naomi si restul castului si momentele amuzante le gasiti la tot pasul. Si muzica buna la fel. Au multi invitati speciali si actori si muzicieni, asa ca, ce mai asteptati? Go watch it :D
Reacții:

Un comentariu:

  1. Eu vara asta n-am început niciun serial. o.o mă simt așa nasol.

    RăspundețiȘtergere