vineri, 26 iulie 2013

Back + TMI News

Hey prietenii mei iubitori de strumfi... si daca nu sunteti, ei bine, asta e! M-am intors in sfarsit din mult iubita Tabara de mate, cu amintiri frumoase, cu o nota sub nivelul marii la ultimul test si cel mai important, cu multi prietenii pe care ma bucur mult ca i-am cunoscut. Am si implinit 16 ani in tabara. Cadoul meu de Sweet sixteen a fost... este superb! Am primit de la parintii mei si de la niste prieteni de familie un Kindle Paperwrite, de-ala smecher cu touch screen. Nu am apucat sa il mesteesc numai ieri, deoarece nu a ramas cu mine in tabara. Ca tot vorbim de tabara, mi-e asa de dor de prietenii mei de-acolo, mi-e dor sa joc Mafia cu ei si sa stim din start pe cine omoara killeri din prima tura. Mi-e dor sa ne trezeasca profii cu fluierul si sa ne alerge Cristina la inviorare, mi-e dor de ei si o sa imi amintesc intotdeauna tabara asta. Nu am facut prea multe poze, dar vor aparea pe site-ul taberei cateva asa ca va voi da un heads-up sa va uitati si sa va fie ciudaaa :))
Pe Kindle am inceput sa citesc Half-Blood de Jennifer L. Armentrout si am ajuns la jumatate ieri. Cred ca pana diseara o termin si ii scriu si recenzie. Cartea este superba.
In legatura cu TMI filmul pe care il astept mai ceva ca pe Craciun, au aparut 3 spoturi publicitare si cateva noi stilluri care iti taie respiratia <3 




Reacții:

5 comentarii:

  1. Ooo, asta da cadou! Sa il stapanesti sanatoasa:) Si eu abia astept TMI, cred ca o sa fiu prima in sala de cinema!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de tare ca ai un paperwhite! Parintii o sa-mi ia de craciun un nou ebook (al meu a ramas in urma rau, se blocheaza des) si nu stiu de care. Cum e cel pe care-l ai tu? :)
    Um, apropo, nu vreau sa-mi fac reclama sau ceva, dar pe blogul meu e un giveaway ce tine 24 de ore si daca participi primesti 2 ebook-uri.
    Sa-l stapanesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Latisa Papy: Eu si o prietena mergem seara singure si ziua urmatoare cu toata gasca de cred ca si umplem cinematograful.... macar nu se va uita lumea ciudat la mine cand urlu: Inceeest! la scena cu sera :)
    @Sabyy: E superb Kindle-ul. Mie imi place foarte mult, ecranul are cam aceeasi textura cu hartia si reactioneaza bine si imi place mult sa il folosesc. Fontul il poti modifica usor si imi place asa de mult ca nu trebuie sa imi chinui ochii la cartile in engleza care in paperback cum le am eu pe unele au scrisul asa miic. Si il poti ascunde sub perna mai usor ca pe-o carte. Problemuta: Seara cand citesti cu lumina stinsa, daca lasi geamul deschis (ceea ce pe caldura asta e o necesitate) si se aseaza fluturi pe ecran si e enervant >:\

    RăspundețiȘtergere
  4. A, si mie mi se intampla la ipad. Dar eu am un ebook de aprox. 2 ani si deja incepe sa se duca; unele pagini nu se afisaza, se incarca greu, la unele carti trebuie sa astept 5 minute sa se dea pagina (ceea ce e agonizant) si multe altele. Plus ca nu emana el lumina, e ca o carte.

    Cu argumentele astea i-am convins pe ai mei sa-mi ia unul nou. Si eu prefer paperwhite, dar imi era frica sa nu se intample la fel. Dar daca spui ca e asa misto, atunci pe ala am sa mi-l iau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, mama... ce cadou. o.o să-l stăpânești sănătoasă!
    Și eu m-am întors din tabără și e la fel. Abia aștept TMI :O

    RăspundețiȘtergere