joi, 4 iulie 2013

NaNoWriMo camp si Junior Jewels

Ce face blogosfera in aceasta fantastica seara de joi? Eu ma uit la 90210 cu sufletul la gura si ascult din cand in cand muzica. Ma gandeam sa va pun la curent cu chestia asta cu Tabara NaNoWriMo. (National Novel Writing Month) in care baza e ca trebuie sa scrieti 50.000 de cuvinte intr-o luna, ceea ce inseamna basically o mini-carte. Se poate sa scrieti si mai mult... sau mai putin. Daca nu va atingeti golul, nu e bai. Asta ar putea fi o motivatie pentru voi asa cum e si pentru mine sa ma apuc sa scriu la cartea mea pe care o iubes si o ador, doar ca trebuie sa imi planuiesc de la inceput plotul ca altfel o sa arate totul ca prajitura cu fructe piscoturi si mascarpone pe care o face mama. E dementiala... dar aspectul :P
Aici veti gasi mai multe despre tabara: http://campnanowrimo.org/sign_in
Si Junior Jewels... my favorite part >:)
Ati vazut cu toti macar odata in viata videoclipul ASTA. Daca nu, va suspectez de traire in pestera intensiva. Oricum, tricoul ala cu Junior Jewels este visul orcarui swiftie si eu am o idee sa il reproduc. Acum, triunghiuletele si Junior Jewels le scriu eu, restul trebuie sa il faca prietenii mei ceea ce inseamna ca imi voi trimite tricouasul cu posta la Craiova, Bucuresti, Constanta si alte vreo 3 orase ca sa mi-l semneze bloggeri mei adoiubibili. Si apoi imi voi ruga si prietenii materiali din oras sa imi semneze capodopera si apooooi am sa ma infiintez si eu odata in viata mea la concert la Taylor si daca imi va semna tricoul as putea muri fericita :)
Rezultatul va fi ceva de genul:

Si la insistentele unui bursuc, mi-am luat primul sezon din Gossip Girl. Se uita cineva? Pareri ceva? I need opinions people :)

Reacții:

9 comentarii:

  1. OMG, Gosssip Girl este serialul meu preferat!!
    Eu am tricouri din alea de prin fiecare tabără în care am fost. doar că nu scrie Junior Jewels și nici nu are triunghiuri. Dar se rezolvă cu marker. ^^
    Eu nu mă bag la tabăra aia pentr că știu că nu aș face față.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uraaaa, inca un NaNo-inian ^.^ Imi vad visele implinite:))
    Ce tareee sa incerci sa iti faci un tricou ca ala. Nu m-am gandit niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
  3. GG e serialul meu preferat. L-am terminat cand a aparut ultimul episod, dar planuiesc sa ma reuit la el.

    RăspundețiȘtergere
  4. O nominalizare pentru un premiu simbolic al activitatii tale. Daca il accepti, uite aici linkul: http://oanabooks.wordpress.com/2013/07/05/nominalizare-oo-multumesc/

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: Probabil ca nici eu, dar am sa dau tot ce pot :)
    @Vero: Mintea mea e taaare ciudata Vero honey :D
    @Larisa Oana: Pai daca o spui asa frumos cum sa nu accept? Mersi din suflet :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări! Blogul tău a fost nominalizat pentru A Bouquet Of Three Awards, premiu simbolic pentru activitatea în blogosferă. Pentru detalii intră aici:
    http://myblogmworld.wordpress.com/2013/07/04/nominalizare-a-bouquet-of-three-awards/

    Arachne!

    RăspundețiȘtergere
  7. GG e un serial superb-merita sa te uiti! :d
    si multa bafta cu romanul pe care vrei sa il scrii!stiu ca vei reusi ;) macar tu,daca eu nu!:)) :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place catelul...si-mi place tare mult ca esti o fire optimista, din ce in ce mai rar in zilele noastre..sa ai o vara superba, si La multi ani! in avans

    RăspundețiȘtergere
  9. @LoStinDr3aMs: Mersi fruumos.... pentru recomandare si pentru cuvintele de incurajare.... si nu te lasa descurajata. E just for fun. Si probabil ca nici eu nu il voi termina, dar e motivational
    @georgiana: Mersi! Sa ai si tu o vara frumoasa si mersi de urare :D

    RăspundețiȘtergere