marți, 9 iulie 2013

Summer hits

Het guys! Ce mai faceti? Cum se desfasoara vara voastra? Eu ma simt ingrozitor de lenesa. Tocmai am facut curat si voiam sa ma apuc de scris despre premiile alea iubibile pe care mi le-ati dat care by the way sunt adorabile si va multumesc ca v-ati gandit la mine, dar mi-e prea cald sa scriu ceva coerent si dragut si am zis ca e mai bine sa va las cu o palavrageala draguta si incoerenta si cu o piesa care sa va dea senzatia de vara. 
*Tocmai a venit un vecin si a adus o sticla de Lipton! I'm happy now*
Asa, sa va zic cum sa va faceti vara mai misto? LImonada :D
Deci aveti nevoie de:
1 lamaie
1 cutit
zahar
gheata
menta
si un blender :D
Deci, luat lamaia, razaliti-o de coaja pana ajungeti aproape de... pai, lamaia propriu-zisa. Si apoi taiati-o in doua. puneti-o in blender cu apa cat incape, vreo 6-7 frunzulite de menta si 3 linguri de zahar. Dati-i drumul si lasati blenderul sa isi faca treaba, apoi strecurati limonada, puneti-o in pahar si multumiti-mi mie ca v-am facut viata mai buna :) *observati modestia intensa*
Si luati o carte buna si stabiliti-va sub un copac. Si nu uitati muzica :) Vara nu e vara fara muzica.
Oricum, azi este ziua de 9 iulie si in 11 zile fac 16 ani... ma simt asa... batrana. Abia ieri imi incepeam blogul si chiuiam daca aveam un comentariu. Azi am cei mai buni followeri *sa nu le spuneti celorlalti blogger, o sa se supere :))*, am si sponsorizarea de la Leda pe care desi o am de un an nu imi vine sa cred inca ca o AM de-adevaratelea si mai am si un catel frumusel :)
Si daca ma gandesc bine, trec pe-a zece... oh God... intotdeauna spuneam despre fetele de a 10-a ca sunt asa mari si... mature.... da pe naiba. Eu inca vreau sa joc sotron, dar se pare ca daca te duci la o adunatura de pusti de a 3 si ii rogi sa te lase sa te joci cu ei se vor uita ciudat la tine si vor pleca... Oh well, whatever, nevermind :)


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu