sâmbătă, 7 septembrie 2013

10 Reasons to go see The Mortal Instruments City of Bones + Mourning Period

Recenzia filmului nu am sa o fac inca, deoarece sunt prea... proaspete amintirile si imi trebuie ceva vreme sa imi pun gandurile in ordine, dar am sa va spun 10 motive pentru care ar trebui va ridicati din scaunul de piele pe care stati comod, sa va luati getele si gecile negre si sa dati iama in primul cinema care ruleaza Orasul Oaselor.


1. Este un film bazat pe o carte scrisa de Cassandra Clare!

Asta inseamna ca, si daca ar juca toata familia lui Kristen Stewart, povestea, intrigile si relatiile dintre personaje sunt absolut dementiale si merita fiecare banut.

2. Joaca Lily Collins in film!

Poate ca nu stiti multe despre Lily, insa de Phil Collins ati auzit neaparat sau traiti intr-o pestera in sudul Africii. Oricum, desi Phil Collins e cantaret, talent are cu carul, si ceva ceva trebuie sa se fi transmis spre Lily. 

3. Robert Sheehan este Simon Lewis!

Robbie Sheehan este probabil singurul om care e in stare sa il faca pe Simon sa fie Simon si se descurca de minune in film.

4. Filmul e plin de peisaje care iti taie respiratia

De obicei nu sunt atenta la felul in care e filmat un film. De obicei imi tin ochii pe baietii draguti imbracati in haine negre, dar aici nu am putut sa nu observ cum fiecare cadru e filmat superb, prinzand exact atmosfera pe care o simteam citind TMI.

5. Soundtrackul

Piesele scrise pentru acest film sunt aproape destul ca sa ma faca sa merg si fara sa fi vazut vreun trailer... dar voi stiti ca le-am vazut, deci.. :D Artistii au lucrat mult si coloana sonora este foarte buna

6. Jamie freaking Campbell Bower

Toti cei care nu aveti incredere in el. STOP! Jamie a fost cum nu se poate mai Jace. Nu cred ca lookul conteaza asa de mult acum. Pe mine m=a cucerit si de acum El e Jace in viziunea mea. Nu conteaza ca nu e fotocopia personajului din capul vostru. E absolut flawless <3

7. Box officeul

Daca vreti ca seria sa continue sa fie transformata in film, trebuie ca incasarile sa depaseasca bugetul initial, acesta fiind de 60 de milioane de dolari, care, btw, e mai putin decat primul film Twilight.

8. Efectele speciale

CGI-ul a fpst demential. Demonii, varcolacii si luptele. Toate pareau foarte reale si nu evidente. Spre deosebire de cum au fost facuti varcolacii din Zori de zi partea 1 unde parca l-ai fi luat pe Spike din Tom & Jerry si l-ai fi aruncat in ecran, aici lupii arata demential.

9. Filmul respecta aproape in totalitate cartea

Lasand la o parte unele detalii care nu au contat foarte mult, filmul se tine scai de carte si e fidel actiunii. Unele detalii care nu apar in carte sunt bine venite si fac filmul mai interesant pentru cei care au citit cartea.

10. Aveti ocazia sa il auziti pe Jamie spunand "If you wanted me to take my clothes off you should've just asked" cu accent britanic :D

Si nu mai zic nimic :D go see the movieeeee <3


Reacții:

3 comentarii:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    încă nu am fost deși am vrut.
    sunt convinsă că e GENIAL.
    O SĂ MERG OMFG ȘI O SĂ-L VĂĂĂD.
    *fangirling*

    RăspundețiȘtergere
  2. O,Anca, sa mergi! Este genial! Asa de super... abia astept sa vad ce o sa crezi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am văzut şi îl ador pe Jamie. Este oficial noua mea obsesie, este Jace-ul perfect, de la aspect, până la modul în care sâsâie replicile veninoase către Simon. Filmul merită vizionat, este foarte drăguţ.

    RăspundețiȘtergere