duminică, 22 septembrie 2013

A new beginning.

Pentru ca dragul de calculator a reusit minunata performanta de a sta deschis pentru mai mult de o ora, am decis ca merita sa imi scutur blana veche si sa imi iau un nou aspect si din prima clipa in care am vazut lemnul ala si pisica aia si numele am stiu ca m-am indragostit :3 :)) Asa, acesta e noul aspect al blogului Aripi de Hartie si cu el o sa inceapa cu adevarat toamna si torentul de postari cu care v-am obisnuit. Si o sa incep cu o chestie super misto pe care mi-a aratat-o o colega.
Stiti cu totii de showul Art Attack de pe Disney Channel, asa e? In care tipul ala te invata sa faci suporturi de post-it-uri si le numeste "Cacntus Petrica". Pai il stiti pe el, nu?

Ei bine EL arata acum cam asa:


Ce e gresit cu omul asta? Adica, serios, prietene, daca arati asa te faci vampir in TVD sau fantomel in AHS nu prezentator la Art Attack! Pai, mda, oricum, o sa ma uit muuuult mai des la serialul asta de acum!
Ca tot vorbeam de seriale, se intorc!!! TVD, AHS, PLL, The Originals! Voi la ce seriale va mai uitati? Sunt in cautare de o noua obsesie, deja am vazut 3-4 sezoane din True Blood si mai am inca 2-3 asa ca imi trebuie altceva :)
Reacții:

3 comentarii:

  1. TEEN WOLF.
    Încearcă Teen Wolf.
    Noul aspect este adorabil! Ah, și chiar că tipul aduce a personaj din TVD.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noul aspect al blogului e adorabil :)
    iar ultima imagine e asdfghjkl...în mintea mea arata ca Adrian Ivashkov din AV
    Ieri am terminat ultimul sezon din The Vampire Diaries si vreau să vină mai repede octombrie să pot vedea continuarea si The Originals...
    Ca un serial nou, iti pot recomanda The returned (Les Revenants). Primul sezon are 8 episoade şi m-a surprins...e ceva nou şi e cu zombie.

    RăspundețiȘtergere