duminică, 29 septembrie 2013

Castigatori concurs!

Am postat doar astazi castigatorii pentru ca ieri am avut o zi importanta in familie. Verisoara mea mai mare s-a casatorit si primul dans a fost pe... A Thousand Years a Christinei Perri <3
Oricum, fara alte adaugiri, bine ca nu a spus preotul: Daca cineva are ceva de spus sa spuna acum sau sa taca pe vecie ca eu aveam in cap doar piesa asta si...
Deci...

a Rafflecopter giveaway

Ana - Dezvaluiri de sucub
Anca Papp - Creatura
Stan Daniela - Orasul Ingerilor cazuti


Felicitari castigatoarelor, daca sunteti atat de fabuloase sa imi trimiteti adresele pe mail la adresa bilcirina@yahoo.com va si trimit cartile cat de repede pot :3
Si ca intotdeauna, multumesc Editurii Leda pentru carti. Sa va bucurati de ele!
O seara si o saptamana frumoasa sa aveti dragilor :)

Reacții:

2 comentarii: