marți, 17 septembrie 2013

Concursul care va face scoala mai putin naspa!

a Rafflecopter giveaway

Premiile sunr:

  • Dezvaluiri (Georgina Kincaid 6) de Richelle Mead
  • Creatura de Nely Cab
  • Orasul Ingerilor cazuti (Instrumente mortale 4) de Cass Clare
Perioada de concurs este 18 septembrie - 28 Septembrie
Multumesc sponsorului blogului care este un sponsor osam:

O, nu, asta e doar Ara care va zice: Inscrieti-va.. inscrieti-vaaa
Astia sunt sponsorii mei, regii badassnesului romanesc:

Reacții:

3 comentarii:

  1. mutumesc pt concurs...eu as dori creatura....spor la scoala, sper sa para mia putin cah

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim pentru concurs! Cărţile sunt "apetisante" :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de concurs. Sa ai un an de liceu usor. Eu am intrat a 9a si e naspa. Cum pisici sa am teme pana si la geografie?? Deja? :o. So, kill me now. :-<

    RăspundețiȘtergere