duminică, 22 septembrie 2013

Dezvaluiri de sucub (Georgina Kincaid 6) de Richelle Mead

Personaj principal: Georgina Kincaid
Personaj masculin principal: Seth Mortensen
Nr. pagini: 346
Editura: Leda
Nota: 4/5
Personaj preferat: Carter

Asa se termina o alta serie a minunatei R. Mead. Nu ma asteptam sa imi fie atat de draga aceasta poveste cand am cumparat dintr-un impuls volumul 1 acum 2 ani. Am invatat sa o iubesc pe Georgina, desi are multe defecte si uneori e cam batuta in cap, insa intotdeauna mi-a fost simpatica, dar personajul care mi-a captivat atentia cu adevarat in seria asta e ingerul Carter. Cred ca am eu un fetis cu ingerii, insa Carter e imposibil de urat. Oricat m-as stradui (desi nu o fac) nu pot sa nu il ador.
In acest ultim volum, Georgina si Seth, in sfarsit impreuna, dupa toate prin cate au trecut incearca sa isi mentina relatia, dar fortele Iadului au alte planuri si un transfer surprinzator ii da peste cap lumea sucubului nostru preferat. Insa cand ajunge in Las Vegas pentru a vedea care va fi noua ei casa si parca traieste visul vietii ei, Georgina impreuna cu fostul ei iubit si actualul coleg de apartament nefilim, Roman incearca sa isi dea seama de ce se chinuie Iadul asa de tare sa ii tina separati pe Georgina si Seth.
Un roman oarecum previzibil dar totusi surprinzator, o aventura aflata de sfarsit si incheiata cu gratie, Richelle Mead stie cum sa ne satisfaca dorintele in acest capitol final din povestea Georginei Kincaid. 
Sa imi iau la revedere de la aceste personaje a fost greu, dar seria va ramane una din preferatele mele si desi unele personaje pe care le ador nu au nimerit capatul lung al batului, povestea se termina intr-o nota dulce-amara care iti aduce un zambet pe buze. Nu pot spune decat Multumesc, Richelle Mead, multumesc Leda pentru oportunitatea de a fi parte dintr-o lume atat de fantastica precum cea a Georginei si a lui Seth.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu