sâmbătă, 21 septembrie 2013

Golden

Ca sa aflati si voi ce am facut saptamanile de vacanta in care nu scriam pe blog si nu eram plecata in taramul ne-internetului: ascultam noul album al trupei Lady Antebellum - Golden.
Multi dintre voi... ok, majoritatea ii stiti datorita smash-hitului "Need You Now" de pe albumul cu acelasi titlu. Pai, intre timp, Lady A au mai scos un album cu numele "Own the Night" care are un sunet similar cu Need You Now. 
Acum au lansat un nou album: "Golden" si dupa parerea mea cel mai bune de pana acum. Are 12 melodii superbe in care vocile lui Hillary Scott si a lui Charles Kelley se imbina perfect si muzica e... surprinzatoare.
Si pe langa ascultatul obsesiv de Lady A pe care vi-l recomand, am facut o noua achizitie.... Bum bum buuum: Mi-am luat chitara! Am un Fender acustic CD-60 si e absolut minunat. Marturisesc totusi ca imi e greu sa scriu la calculator deoarece sa apesi pe corzi nu e tocmai usor, dar aproape ca am invatat piesa asta si sunt destul de happy!
Sper sa ascultati albumul, e chiar unul reusit si chitaristii de pe blog, daca sunt, sper sa imi ziceti si voi cate ceva, vreo experienta sau sfat. Mi-ar facea placere sa vorbesc cu voi :3
Reacții:

2 comentarii:

  1. Chitarăăă, vreau şi eu :o3.
    Am auzit de Lady Antebellum. Am ascultat "Goodbye Town" şi cred că voi asculta şi albumul "Golden" :D. Mulţumim pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bia H>: Cu multa placere, sper ca iti vor placea piesele la fel de mult cum imi plac mie. Sa imi spui ce crezi, ok? :*

    RăspundețiȘtergere