marți, 17 septembrie 2013

Just breathe...

Azkaban is full, so they made us go to school. Asta e filozofia mea privind scoala. SI pentru ca prima zi a fost mai banala ca ecuatia de gradul 2, am zis ca am sa va povestesc azi despre prima si a doua zi de scoala... Pai mda, mi-am amintit exact de ce urasc scoala. SI anul acesta e si mai rau... trebuie sa ne plimbam dintr-un capat in altul al scolii. Iuhuu a zecea :|
Oricum, am de gand sa va dau cartile pe care vi le datorez in urmatoarea postare. Am 3 volume care isi cauta stapani si vreo 4 carti de recenzat, dar am gasit un site super cu muzica si bineinteles ca stau treaza sa aud piese noi. Ma rog, sa o iau de la inceput.
Am plecat de acasa luni la ora 9. Festivitatea incepea la 9 jumate si eu ma perindam pe strazile Clujului in pantalonii mei de piele. Am ajuns la scoala dupa o criza de panica pre-scolara si am intrat in curte. Mi-am gasit colegele repede si, dupa isteria generala, am vazut persoane pe care speram sa nu le mai vad vreodata si mi-am amintit exact de ce nu imi place scoala... si apoi am vazut-o pe profa de geogra si mi-am amintit de ce urasc scoala... foarte depresiv, nu?! Asa m-am simtit.
Sper ca voi ati avut zile mai frumoase.
Cat despre ziua de azi... pai a fost ok. Ora de muzica m-a surprins in special. Avem un prof super simpatic si a fost primul om care ne-a intrebat ce fel de muzica ascultam. Hallelujah! Credeam ca au fost rapiti de oamenii mici si verzi. Si eu: Paai ma cheama Irina, cant la chitara de 4 saptamani si ascult rooock clasic, country, pop country si cantareata mea preferata e Tayloor Swiiift.... And yeah :)) Aia a fost putin ciudat. Dar apoi ne-a cantat un coleg la pian si a fost asa mistooo :o3 si am cantat Yesterday de la The Beatles. SI apoi am avut ora cu eterna Scorpie, profa de franceza.
Una peste alta a fost bine. Maine e marea provocare.... 2 ore de mate.. Wish me luck.
Gata, va las cu piesa asta pe care probabil o stiti dar care mie mi se pare superba si ma apuc de postarea cu concursul :3
Reacții:

Un comentariu:

  1. Canti la chitara? Mi se pare super tare! <3 Eu maini stangi, nu ma pricep sa cant la nimic -nu ca as fii incercaat- Si apropo, mi-a sosit carticica, multumesc mult! >:D< Super melodia, nu o stiam pana acum :-? :)

    RăspundețiȘtergere