duminică, 6 octombrie 2013

I feel like dancing...!

Hey hey! Cum e pe la scoala? La mine e chiar bine, in afara de faptul ca unii oameni nu sunt in stare sa salute cand trec pe langa tine de parca esti statuia din Insula Pastelui, totul e super. Am luat prin puterea testului initial un 8 la informatica si am inceput sa iubesc matematica. deci a zecea ma sperie :))
Pentru bobocii de anul asta, credeti-ma, o sa fie mai misto in clasa a 10. Pentru cei de-a 12a.... pai nu am cum sa va fac ziua mai buna, dar, hey!, in facultate va fi mai bine... pana ajungeti in sesiune si.... nu ma descurc prea bine :))
Si pentru voi cei de-a opta... am trecut si eu prin asta asa ca.. NU VA MAI PLANGETI :)))) Glumesc, hang in there, guys... it gets better!
Balul Bobocilor la noi se tine in 24 si il astept mai mult ca anul trecut cand imi consideram marea parte a colegilor ciudati... si am stat cu aia din stiinte care sunt si mai ciudati, dar heeei, ma integram :3 Si anul asta macar o sa am o rochie awesome... Siii am inceput sa ma entuziasmez din pricina rochiilor si balurilor... ce se intampla cu mine, Trompi?
In weekendul viitor am sa ma duc in excursie, asa ca va fi un pic pustiu, dar am sa programez cateva postari amuzante pe care le pregatesc de ceva vreme, ca sa va distrati si voi. Si sper sa fac poze frumoase ca sa va arat pe unde-am fost... desi partea cea mai tare a excursiei e logic seara aia in care nu doarme nimeni... Noi, spre deosebire de colegii nostrii care se imbata ne prostim, jucam jocuri ciudate si suntem chiar mai fericiti ca aia ce se imbata... e foarte amuzant sa ii vezi pe ei beti si tu sa te porti mai ciudat ca ei... Nu stiu cum se intampla asta, dar stiu ca in excursie poti sa te distrezi mult mai bine fara bautura... si saptamana viitoare nu o sa ma pot concentra deloc la scoala...
Ati vazut primele episoade din TVD si The Originals? Danielle Campbell si Hayley KIyoko... ce cautati voi colo? A fost o surpriza pentru mine deoarece ambele fete sunt printre preferatele mele... Si da, le stiu de la Disney... Oricum, serialele au fost foarte misto si imi place parul Elenei asa cu suvite roz. Dar imi e dor de relatia Klaus Caroline... erau preferatii mei.. SI accentul lui Klaus <3 e absolut asdfghjkl. Si daca tot va intreb de seriale.. cine se uita la Vocea Romaniei? E absolu genial showul ala. Aseara l-a ales Horia Brenciu pe un baiat care a cantat doua note inainte sa apese Brenciu butonul... si Loredana nu era convinsa ca poate canta si a cantat baiatu Wicked Games si fata lui Lore a fost priceless! Si cand ma uit la spectacole din acestea imi e o ciuda ca nu am voce... grr!
Sper sa aveti o a doua saptamana din octombir frumoasa.. si Mark your calendars pentru 25 octombrie, ca de-atunci am sa va enervez cu noua piesa a lui Taylor "Sweeter Than Fiction".

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu