miercuri, 25 decembrie 2013

2014 and a promise

Stiu ca am lipsit.... Mult. Defapt am vrut sa ma las de bloggerit, incera sa fiu si acum stau si imi dau palme, pentru ca aceste luni in care nu am scris pe blog au fost groaznice si mi-e foarte dor de voi toti.
M-am descurajat asa pentru ca am pierdut sort of kinda sponsorizarea si ma gandean ca am dat gresi... Apoi mi-am amintit exact de ce am inceput blogul. Si sper sa nu mai uit asta niciodata. Asa ca am sa va urez astazi "Sarbatori fericite" si sper ca toate dorintele sa vi se implineasca.
Cat despre mine, stiu ca am mult de muncit sa reconstruiesc ceea ce am cladit cu atata drag si am lasat in voia vanturilor, dar sunt gata de provocare si o sa stau dreapta si determinata in fata tuturor obstacolelor.
Si cum 2014 este la doar 6 zile distanta vreau sa termin 2013 cu o promisiune: va promit sa nu ma mai las descurajata si sa nu va mai dezamagesc, oricat de greu imi va fi. Pentru ca voi m-ati fcut feriita de atat de multe ori si sunt nevoita sa va dau ceva in schimb. Orice. Pentru ca voi mi-ati dat ceva foarte important si nu va voi putea multumi indeajuns niciodata.

Reacții:

5 comentarii:

  1. Crăciun fericit și bun venit înapoi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun Fericit!
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!... si la mai multe postari pe blog.

    O provocare pentru la anul - citeste cartile scrise de scriitoarea Sorina Popescu. Da, stiu, este romanca (se poarta cartile autorilor straini, chiar daca sunt proaste), nu este foarte cunoscuta, dar scrie magnific...

    RăspundețiȘtergere