luni, 30 decembrie 2013

Resolutions

Deci sa vedem ce era pe lista mea de 2103 *takes a deep breath*

n privinta blogului:

1. Spread the booklove. Sa imi adun mai multi ciudatei la armata, sa fim si noi la fel de awesome ca blogurile mari... sau, noi suntem un blog mare? :o3
Weeeell that went welll didn't it? :)
2. Read more. Sa citesc mai mult si mai multe genuri. M-am lasat pe-o ureche in a 8a din cauza examenelor, dar vreau sa imi reiau activitatea.
Been there, done that. God bless the Kindle <3
3. As vrea sa fac o campanie de publicare in romania pentru seria Iron fey si poate si pentru Unearthly.
........
4. Alte sponsorizari, 1-2 acolo :)
......


In privinta persoanei mele proprii si nebune :)
1. Note bune! Am cam dat cu mucii in fasole si sper la bursa, dar in semestrul 2 vreau sa imi revin.
Am luat un zece la mate... that equals pure awsomeness, who cares about french?
2. Sa slabesc cateva kilograme, neaparat, ca verisoara mea mai mare se marita si voi fi domnisoara de onoare :)
Pe asta am facut-o! happy dance
3. Un iubit? Poate? Sper.
NEVER AGAIN TALK ABOUT THIS. Nevah
4. Sa ajung la nationala la olimpiada la engleza.
Nope. Asta nu s-a intamplat.
5. Sa iau lectii de desen si de chitara :) Mai ales de chitara. Si de desen :))
Pai am primit o chitara... si netu e proful meu cel mai tare :)
6. Marry Robert Seehan (pentru ca Evan e al lui Rose, eu o sa ma rezum la iubirea mea, Robbie, aka Simon in COB si o sa auziiiti muuuulte despre el anul acesta :)
Pai l-am inselat cu febletea mea cea noua despre care va promit sincer ca o sa ca saturati daca o sa vorbesc cum vreau eu despre el.

So, in curand am sa plec spre cabana unde o sa imi petrec revu cu niste prieteni buni si vreo 2 persone carora vreau sa le scot ochii si sa-mi fac margele din ei asa ca daca ma vedeti de la stirile de la ora 5 sa stiti ca nu a mers bine :))
Si sa trecem la rezolutiile pentru 2014

In privinta blogului

  1. Sa revin in blogosfera deoarece imi este tare dor de toata aceasta comunitate de oameni superbi si talentati.
  2. Sa imi reiau vechile rubrici si sa imi imbunatatesc stilul.
  3. Sa va ofer mai multe concursuri si cu e-bookuri dar si cu romane in varianta palpabila.

In privinta vietii mele


  1. Sa nu imi mai tin parerile numai pentru mine. Am obosit sa las lumea sa decida pentru mine mai ales la scoala asa ca de anul asta o sa ma auda lumea mai mult ca pana acum. Deal with that, suckers.
  2. Sa nu imi mai stresez existenta cu problemele aiurea ale celor din jur. Sigur, o sa continui sa fiu empatica si sa vreau sa ajut dar asta nu inseamna ca o sa imi petrec noptile si orele de religie si de desen ingrijorandu-ma ca Ionel s-a despartit de Petronela.
  3. Sa patricip la tabara de vara NaNoWriMo si sa imi scriu in sfarsit propria nuvela, daca nu chiar carte.
  4. Sa citesc mai mult si sa ies din zona mea de comfort YA ca sa explorez ale genuri.
  5. Sa ma distrez cu prietenii mei orice ar fi si sa nu ii mai las pe altii sa ma deprime. Si sa scap de persoanele false din viata mea pentru ca nu au ce sa caute aici,
  6. Sa ajung sa imi vad regina cantand live.
  7. Sa invat sa cant calumea la chitara.
  8. Sa fiu fericita.
Reacții:

4 comentarii:

  1. Mă sperie 9 ăla! Ă, te-a atacat cineva în timp ce scriai sau ce... o.O

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să ți se îndeplinească toate dorințele! Un an nou fericit! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. 5 SAPTAMANI
    N-AI MAI POSTAT DE 5 S A P T A MANI

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce drăguț! ^_^ Sper să ți se îndeplinească toate dorințele și să îți realizezi toate idealurile. ( trebuia să îți urez asta mai devreme, dar ... da )

    RăspundețiȘtergere