vineri, 27 iunie 2014

Inapoi in lumea umbrelor + o dedicatie

Ca sa o fac oficiala, am reinceput... ei bine nu am incetat vreodata, dar in acest an am ajuns in final sa citesc si eu "Orasul Ingerilor Cazuti" de Cassandra Clare si am sa ajung anul asta si sa scriu recenzia, nu va temeti, dar voiam doar sa impartasesc cu voi frustrarea mea catre mine. Nina, de ce nu ai citit cartea aia mai devreme? Desigur, la inceput am ezitat deoarece parerile si reactiile erau impartite si de obicei asta nu se intampla in cazul cartilor Cassandrei asa ca am avut falsa impresie ca am sa dau peste fratele geaman malefic sau in acest caz prost scris al primului volum, considerand faptul ca OIC incepe cum s-ar spune o noua trilogie, desi continua povestea personajelor pe care le stim si le iubim. Si poate pentru ca am intrat inapoi in
Institutul din NY cu asa asteptari mici m-a surprins placut acest volum. Nu spun ca nu m-a deranjat atitudinea de adolescent emo a lui Jace, cu toate ca a fost oarecum indreptatita, dar firul narativ urmeaza atatea personaje noi si interesante ca nu mi-a pasat chiat atat de mult. Si bineinteles ca am citit cartea inainte de teza la mate deoarece, hei, asteptari mici nu pot creea o obsesie, asa e? Pai gresit am gandit eu, oameni! Deci eram pregatita sa citesc "Orasul sufletelor pierdute" dupa ce scapam de marea teza..... daaar am dat cu capul de un ARC al cartii 3 din seria Throne of Glass (despre care am sa povestesc mult si bine, deoarece Sarah J Maas = Regina) "Heir of Fire" dupa care am avut un book hangover si abia saptamana asta am reusit sa ma pun pe citit din nou si Cassie m-a dat pe spate intr-un mod in care numai ea putea sa o faca. In primul rand, stiu ca nu a iesit inca la noi cartea, din cate am inteles Leda planuieste sa o publice in toamna, asa ca va spun un lucru: V-a dezamagit ultimul volum? Ei bine volumul 5 da cu Orasul ingerilor cazuti de pamant. Nu ai timp sa respiri in carte, dar totussi nimic nu pare fortat. Nu ai timp sa iti sortezi sentimentele deoarece plotul e atat de intortocheat si de bine scris incat ramai cu gura cascata si cu un mare "ce?!" gata sa iti iasa de pe buze. Recomand romanul tuturor care si-au pierdut speranta in seria Instrumente mortale, mai ales ca am inceput sa devorez "Orasul focului ceresc"... care este o carte mare. MAREEE :)
Asa ca, nefilimii mei, desi Jace se poarta ca o muiere, nu o sa mai fie asa, pentru ca baiatul e totusi ruda cu Will Herondale si nu poti scrie "Herondale" fara a scrie "hero".
Si acum pentru dedicatie.... clasa a zecea, si o anumita persoana :)








Reacții:

5 comentarii:

  1. „Orașul Îngerilor căzuți” mi-a plăcut foarte mult datorită lui Simon și a felului în care a evoluat pe parcursul cărții. Isabelle e la fel de basass ca întotdeauna, iar de Magnus nu mai zic nimic, oricum e genial :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit inca aceasta serie a Cassandrei, insa mi-a placut mult IF.
    Sper sa ajung curand sa citesc si seria asta.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte sa termin CoHF as fi spus ca "Dispozitive Infernale" a fost mai buna dar acum nu sunt sigura. Cartea aia m-a dat pe spate :)
      Ti pup si eu :D

      Ștergere
  3. Abea ce am comadat City of Lost Souls si City of Heavenly Fire pentru ca... sa spunem ca City of Fallen Angels a fost mai buna decat ma asteptam sa fie! Sfarsitul m-a lasat masca si I NEED MORE SIMON LEWIS IN MY LIFE!! Pe langa asta..am auzit ca anumite personaje din TID sunt in CoHF deeci..mda. Asta e clar. Trebuia sa imi pun mainile pe cartea aia si sa o devorez cat de poate de repede. Dar..mai am de asteptat. Cel putin 2 saptamani *sobbing*. Totusi, avand in vedere ca am recitit primele carti din TMI acum ca am terminat TID, au fost deja destule parti care m-au facut sa plang. Deci CoHF will be full of feels. Si sper doar sa nu-mi patez cartea cu lacrimi (cum am facut cu Clockwork Princess...pt ca Epilogul..si mijlocul..si Prologul..si toata cartea aia m-a facut sa plang).....Yep. Tocmai m-ai facut sa vreu si mai mult sa imi vina coletul ala mai repede!!

    RăspundețiȘtergere