vineri, 4 iulie 2014

Rebel Yell

Stiti bineinteles ca sunt un fan al muzicii rock in special si cred ca stiti si ca nu aveam sa ratez concertul lui Billy Idol de la Cluj pentru ca... hei, e Billy fucking Idol si cred ca asta spune tot, pentru mine, dar am sa va spun o poveste draguta ca sa intelegeti cum unii oameni devin obsesii ale mele. Sunteti gata? Incepe o aventura.
Acum multa vreme, cam prin martie eram pe autobuz si mergeam acasa. Teoretizam cu prietena mea nebuna, Ale, despre cine am vrea sa vina la festival pe Cluj Arena si in exact aceeasi zi, cand am ajuns acasa primesc un telefon de la mama si discutia merge cam asa:
Ea: Billy Idol.
Eu: Haa?!
Ea: Pe 30 iunie, pe Cluj Arena va concerta Billy Idol.
Eu:







Ea: Okaaay.
Si bineinteles ca am sunat-o pe Ale si reactia de mai sus se repeta numai ca nu cu un raspuns la fel de inspaimantat din partea ei. Dar apoi vine problema biletelor si spre sfarsitul lui mai eu sunt trista pentru ca desi imi doream sa merg nu aveam bani, insa cu putin noroc si binecuvantare de la injeri am pus gheara pe bilete la gazon asa ca luni pe la ora 6 jumate o Nina cu ochii fumurii, pataloni scurti negrii despre care ne vom preface ca sunt de piele si un tricou cu AC/DC astepta o Alexandra in blugi si cu un tricou cu Nightwish in centrul Clujului unde se mutase concertul pentru ca aparent nu sunt singura cu putini bani si vise marete.
Asa ca am intrat la concert si abia atunci am inceput sa simt adrenalina si incantarea si mi-am dat seama ca in aproape o ora am sa il vad live pe Billy Idol si am inceput sa fiu putin nebuna, dar nu va temeti, cand a inceput cu adevarat concertul am fost total pierduta, am tipat, am racnit versurile din toata inima si am avut una dintre cele mai frumoase seri din viata mea. Ascultasem cu vreo doua luni inainte albumul lui Greatest Hits dar nu tinusem minte toate piesele, singurele pe care le stiam mai bine fiind cele arhicunoscute ca White Wedding, Rebel Yell si Sweet Sixteen dar in momentul in care am auzit Dancing with Myself si Flesh for Fantasy si Cradle of Love mi-am amintit de ce exact imi placea tipul asta si desi are mai multi ani decat ar trebui la cat de misto este, a facut un show de zile mari si inca ma doare gatul din cauza ca am dansat si am dat din cap ca un copil rebel... ceea ce este bine pentru ca asta e Billy Idol si asta reprezinta muzica lui si ma bucur nespus de mult ca am avut ocazia sa il vad live. Si ca sa nu va pun sa google-iti din imensa curiozitate pe care v-am creeat-o cu acest post (sau nu) am sa va las aici cateva din piese si o filmare de la concert (nu e a mea din pacate am fost prea fermecata sa ma gandesc sa filmez ceva)



Deci in caz ca nu ati tras nicio concluzie.... I LOVED IT :D
Reacții:

5 comentarii:

  1. Cum adică ''ochi fumurii''? :))
    Ce invidioasă sunt, mi-aş fi dorit să fiu acolo :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica mi-am facut machiajul cu diferite nuante de gri ca sa am efectul acela de smokey eyes :3

      Ștergere
  2. E AȘA mișto de voi că mergeți la concerte. Mă bucur că v-ați simțit bine! :)
    Sunt invidioasă. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) Si, hei, nici eu nu era sigur ca merg. Sunt sigura ca o sa prinzi si tu un concert misto si atunci eu voi fi invidioasa :D

      Ștergere
  3. In ultima, Sweet Sixteen, seamana bine cu Dire Straits.

    RăspundețiȘtergere