miercuri, 4 februarie 2015

So it goes..

Honestly... nu am nici cea mai mica idee ce fac *rade isteric*
Stiu doar ca astazi am aflat de aparitia unei carti noi la editura Trei si cum prietena mea cea mai buna e peste mari si tari (dincolo la vecini in Austria) si nu am putut sa o sun isterica sa ii spun "Alexandra mama draga uite uite uite" primul meu instinct a fost sa ma loghez frumos pe Blogger si sa va spun voua "Hey copii, seria mea preferata de anul trecut pe care am citit-o in engleza va aparea in romana asa ca nu aveti nicio scuza acum, trebuie sa o cititi si voi si sa fangirluim ca dementii impreuna".
Nu va ingrijorati, am ramas la fel de nebuna. Va voi spune imediat despre ce vorbesc dar acum vreau sa va spun care este scopul acestui post.
Imi e dor. 
Imi este dor sa scriu pe blog si ma simt atat de proasta la romana in ultima vreme sincera sa fiu. Nu am mai citit o carte in romana de o vreme, daca e sa le spunem pe nume, dar promit ca am sa incerc sa va povestesc despre carti pe care le cunoasteti si voi. Si inafara de asta, nu vreau sa va promit nimic. Sincer, ma simt prost atunci cand promit ceva si nu reusesc sa ma tin de promisiune si nu sunt sigura nici eu cum si ce vreau sa fac. Stiu doar ca in aceasta seara de 4 februarie ma mancau degetele sa scriu si avand in vedere ca am un laptop acum am sa incerc sa scriu din nou and we'll se how it goes. 
Mi-am citit unele din postarile mele vechi si sfanta macaroana cum de am atat de multe persoane la GFC? Adica oameni... wow was I bad *alt ras isteric*
Here's some music for you 


Chiar mi-a fost dor sa scriu :)

P.S. Era vorba despre seria The Darkest Minds de Alexandra Bracken <3
Reacții:

5 comentarii:

  1. N-am putut niciodata sa duc la capat o carte in engleza, reuseste sa ma enerveze efortul. Reviste da, nu carti, asa ca esti tare daca citesti mai mult in alta limba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *blushes* Mersi :)
      Sincer nu mai tin minte cum am inceput sa citesc in engleza, doar ca mi-e destul de usor acum.

      Ștergere
  2. The Darkest Minds o sa fie tradusa in romana? Oooo asta da veste buna! Eu inca vreau sa o citesc in engeza totusi.. am inceput sa nu-mi mai placa sa citesc in romana mai deloc.
    Citesti Shadow and Bone? Am citit un sample de 5 capitole pe aplicatia mea Kindle, si ador cartea pana acum! Vreau sa cumpar trilogia in hardback si sa am un mini-maraton XD Ce parere ai de carte pana acum?
    Si awww Effie :3 Ador gif-ul ala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, ar trebui sa fiu un suporter al editurii Trei si sa spun "citeste cartea in romana" :)) Dar te inteleg perfect. Am primit Kindle-ul acum 2 ani si nu prea mai citesc in romana. Plus ca unele carti isi pierd mult din farmec la traducere.
      Shadow and Bone <3 Mi-a luat putin mai mult sa o incep calumea dar acum sunt serios indragostita de ea. E scrisa foarte frumos si zbori peste capitole in no time. Si lumea e foarte interesanta, personajele sunt super misto si Alina e o prottagonista tare badass, dupa ce incepe sa isi gaseasca "scopul" ca sa spun asa :))
      Effy e geniala <3

      Ștergere
  3. E o veste bună! :) Deși nu sunt mare fan al seriilor/trilogiilor :)) dar sunt curioasă despre ce e vorba.

    p.s Reluăm provocarea, te invit să citești "Înainte de culcare" http://buburuzabia.blogspot.ro/2017/02/inainte-de-culcare-2017-1.html

    RăspundețiȘtergere